וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט ביטל את צו העיקול שהוטל על "הד ארצי"

עינב שיף

17.12.2008 / 13:29

מערכה נוספת במלחמה בין הד ארצי ל"חברים של נטאשה": בית המשפט המחוזי ביטל את צו העיקול שהוטל על החברה לבקשת הלהקה וקבע כי אין חשש למצבה הכלכלי

בוטל צו העיקול שהטיל בית המשפט על הד ארצי, לבקשת להקת "החברים של נטאשה". הלהקה ביקשה מבית המשפט להטיל את העיקול בעקבות חשש למצבה הכלכלי של החברה. היום פירסמה חברת הד ארצי כי בית המשפט המחוזי הורה על ביטול העיקולים, שניתנו במעמד צד אחד בסך 2.5 מיליון שקלים.

עורך הדין של החברה, תדהר צור, פרסם בהודעה כי "במסגרת החקירה... נחקר מיכה שטרית מטעם החברים של נטאשה, ולמעשה הודה בחקירתו כי אינו יודע דבר על מצבה הכלכלי של הד ארצי, וכי הבקשה לעיקולים נסמכה בעצם על טענה אחת בלבד – כתב התביעה שהוגש על ידי הכשרת הישוב". בנוסף קבע בית המשפט, כי אין סכנה להברחת כספים מטעם החברה באם ייפסק כי מגיעים תשלומים ללהקה, וכי חששות הלהקה הם ספקולטיביים בלבד.

כזכור, "החברים של נטאשה" הגישה תביעת פיצויים כנגד חברת "הד ארצי" בטענה כי במשך השנים החברה העלימה מהלהקה הכנסות אשר לטענתה הגיעו לה. היריבות בין הצדדים הסלימה כשבשנת 2001 הוציאה החברה אוסף משירי הלהקה כנגד רצונה. בשנה האחרונה פורסם כי מיכה שטרית וארקדי דוכין אף מתכננים להקליט במשותף, לא בטוח שתחת השם "החברים של נטשה"

מיכה שטרית אמר לוואלה! תרבות בתגובה לדברים כי "אני באמת לא יודע מה מצבה של "הד ארצי", אבל לא בגלל זה בית המשפט ביטל את הצו. הוא ביטל אותו כי לרוב בתי המשפט לא נותנים עיקולים זמניים וזהו. לא קרה שום דבר מיוחד יש דרך ארוכה יש משפט, אני רוצה להגיע לפסק הדין. אם מצבה של הד ארצי מצוין, אני הראשון שאשמח. ככה לפחות אקבל את הכסף שלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully