וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז המסחרי

עינב שיף

18.12.2008 / 16:13

אחרי שבדקנו מה אומרים המבקרים האנינים, הגיע הזמן לבדוק מה חושב העם. רמז: הוא אוהב את בריטני יותר

מצעדי סוף השנה של האתרים המובילים נתנו למבקרים הזדמנות להפגין את הטעם האיכותי, עכשיו הגיע הזמן לבדוק את רצון העם. מצעדי המכירות וההשמעות של אתרים כמו ITUNES ו – MTV מאפשרים לשים את האצבע על המגמות השונות. מצעד אייטיונז למשל, ממצב במקום הראשון ברשימת האלבומים שזכו למירב ההורדות, את האלבום של קולדפליי שמכר כמעט 500,000 עותקים דיגיטליים, רובם דרך אייטיונז.

במקום השני לעומת קולדפליי, בחירה צפוייה למדי, אפשר למצוא את ג'ק ג'ונסון, הגולש שלא נמצא לעולם ברשימה של NME ובוודאי הפיצ'פורק. בהמשך הרשימה נמצא את פס הקול של הסרט "ג'ונו" ואת ליל' ויין ושרה באריילס. אגב, אייטיונז מסרבת לשחרר נתונים מספריים של הרשימה.

ליאונה לואיס שולטת

הסינגל שגולשי אייטיונז הורידו יותר מכל סינגל אחר השנה הוא "Bleeding Love" של ליאונה לואיס, הסנסציה הבריטית ששחטה את המצעדים עם אלבום הבכורה שלה. קולדפליי במקום השני עם "ויוה לה וידה" השנוי במחלוקת, פלו-רידה עם "Low" במקום השלישי, קייטי פרי והמסע הפסוודו לסבי שלה במקום הרביעי עם "I Kissed A Girl". וריהנה חותמת את החמישייה הפותחת עם "Disturbia”.

איפה אלישיה קיז כיכבה?

דרך אחרת להסתכל על להיטי השנה היא מדד נילסן, שבנוסף לתפקידו כמודד הרייטינג הטלוויזיוני, בדק גם את השירים המושמעים ביותר השנה ברדיו האמריקאי. במצעד הזה מככבת אלישיה קיז, עם “No One". במקום השני פלו-רידה עם “Low” וליאונה לואיס במקום השלישי עם "Bleeding Love". טימבלנד מפציע במקום הרביעי עם “Apologize” וליל' ויין רק במקום החמישי עם "Lollipop” העצום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סוף סוף בריטני

לצד מדד נילסן, MTV פרסמה את הקליפים הנצפים ביותר בסטרימינג השנה, כשבריטני ספירס זוכה במקום הראשון עם “Womanizer" וגם במקום החמישי עם “Piece Of Me". בין המלחציים של בריטני נמצאים ליל' ויין עם "Lollipop", ג'ורדין ספארקס וכריס בראון עם "No Air". וכריס בראון לבדו עם “Forever”.

ואלבום השנה של בילבורד הוא...

אתר ה"בילבורד", שבמגזין סוף השנה שלו מפרסם למעלה מ – 250 מצעדים שונים, מפרסם את תוצאות הסקר שבו בחר הקהל את אלבומי השנה שלו. שם זוכה בריטני לניצחון מרשים כשהיא כובשת את המקום הראשון עם “Circus”. במקום השני והשלישי נמצאים הסקעת והמויאל של ארצות הברית, דיוויד ארצ'ולטה ודיוויד קוק מאמריקן איידול, כשארצ'ולטה גובר עם אלבום הבכורה שלו על זה של קוק. במקום הרביעי מריה קארי הוציאה עם “E=MC2" ואלייזה סוגרת את החמישייה עם “Dancing".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully