וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגים מגיעים, הקופות אדישות

עינב שיף

22.12.2008 / 15:48

בסוף השבוע האחרון לפני חג המולד נכנס ג'ים קארי לקרב חזיתי בויל סמית', אך ניצח בנקודות בלבד

הסיילים כבר בחלונות הראווה, הרחובות מלבינים ועצי האשוח עומדים. עונת החגים בארצות הברית ממש כאן, כשסיכומי השנה ואירועי הפרסים מפציצים את חובבי הקולנוע בזה אחר זה. אלא שרשימת שוברי הקופות של השבוע לא ממש מתרשמת מהנסיבות, ורושמת עוד סוף שבוע בינוני, גם ביחס לסוף השבוע המקביל בשנה שעברה.

כך, המקום הראשון של השבוע, "יס מן" של ג'ים קארי הכניס 18.1 מיליון דולר כשהוא מוקרן ב – 3,434 אולמות. בסוף השבוע המקביל ב - 2007 הכניס "אוצר לאומי" של ניקולס קייג' 44.7 מיליון דולר. גם "שבע נשמות", סרטו החדש והמדובר של ויל סמית' הכניס 16 מיליון דולר, אך עם מספר תיאטראות קטן משמעותית לעומת "יס מן" – 2,7558 בתי קולנוע בלבד. את השלישייה הראשונה חותם עוד סרט שנכנס רק השבוע לרשימה, “The Tale Of Despereaux" , עוד סרט אנימציה על עכברוש בדיבובם של דסטין הופמן, מת'יו ברודריק ועוד. הסרט הכניס סכום צנוע של 10.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, כך שהעכבר יזחל כנראה בחזרה למאורתו בקרוב.

עולם נפל מלכת

"כשהעולם עמד מלכת" של קיאנו ריבס קופץ ראש מהמקום הראשון לרביעי ברשימת שוברי הקופות, עם נפילה של 66.7 אחוזים בגובה הכנסותיו. 10.15 מיליון דולר בלבד הכניסו קיאנו ושות' בסוף השבוע הזה, כשגם “Four Christmases" סיים את המומנטום שלו עם ירידות של 40.7 אחוז ורווחים של 7.75 מיליון דולר בסוף השבוע הזה. "דמדומים" שעלה בישראל בסוף השבוע האחרון הגיע למקום השישי ברשימה, עם הכנסות של 5.2 מיליון דולר ו"בולט" מיד אחריו עם 4.25, המצטרפים ל – 95 מיליון דולר בסך הכל.

נער הקופות ממומביי

אופורטוניסט השבוע הוא הסרט "נער החידות ממומביי", שעל רקע רשימות סיכומי השנה הרבות זכה לגידול של 44.8 אחוזים בהכנסות ולרווחים של 3.15 מיליון דולר בשבוע השישי להקרנתו. לא רחוק מהצד ההוא של העולם, ב"אוסטרליה" אין ממש סיבה לחגוג, כשהסרט ממשיך ליפול במהירות והוא צפוי להיפלט מהרשימה בשבוע החמישי להקרנתו בלבד. "קוואנטום של נחמה" מנופף לשלום לטבלה מהמקום העשירי עם הכנסות בגובה 2.15 מיליון דולר. לפחות הוא עוד בעשירייה. חג מולד שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully