וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי ג'ין תובעת את מייקל ג'קסון

עינב שיף

23.12.2008 / 0:22

מייקל ג'קסון לא סובל רק מצרות בריאותיות, אלא גם מתביעה בסך מיליארד דולר מאישה הטוענת כי היא "בילי ג'ין"

הצרות לא מפסיקות לרדוף את מייקל ג'קסון: לדיווחים שהודיעו כי מלך הפופ נמצא על סף מוות נוספה כעת תביעת ענק שהוגשה כנגד ג'קסון על ידי לאבון פאוליס, הטוענת כי היא "בילי ג'ין" מהשיר המפורסם. בתביעתה, כך מדווח מגזין Access Hollywood, טוענת פאוליס כי היא נשואה לג'קסון והיא מבקשת משמורת משותפת על ילדו השלישי, פרינס מייקל ה –II, הידוע בכינוי "בלאנקט". בכדי שתוכל לתמוך בבלאנקט, דורשת פאוליס לא פחות ממיליארד דולר.

זוהי לא הפעם הראשונה שבה פאוליס מטרידה את ג'קסון בבית המשפט. לפי סוכנות הידיעות AP, הגישה פאוליס תביעה בסך 150 מיליון דולר, בנוסף לדרישתה מג'קסון להכיר באבהותו לשלושת בניה ולהעביר לה תשלומי מזונות. נציגו של הזמר הגיב באומרו כי טענותיה של פאוליס "מגוחכות ומופרכות". התביעה נדחתה, לאחר שהסתבר כי הילדים אינם של ג'קסון. במרץ 2008 נעצרה פאוליס בהסגת גבול באחוזתו של ג'קסון, נוורלנד. המגזין חושף שבמסמכי התביעה נאמר כי העילה להגשתה היא "בגלל שהיא ממשיכה להיעצר בביתו של בעלה, מייקל ג'קסון".

התביעה המוזרה הזו מגיעה לאחר הדיווחים האחרונים על מצבו של ג'קסון, אשר מסרו כי מלך הפופ נמצא במצב קשה ולמעשה גוסס. בדיווחים השונים נטען כי ג'קסון בקושי מדבר וכי הוא זקוק בדחיפות להשתלת ריאות, אולם הוא עצמו חלש מדי מכדי לעבור את הניתוח. ג'רמיין, אחיו של מייקל, הודה כי "מצבו לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully