וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור דטאוקר רוצה שתקשיבו לו

עינב שיף

24.12.2008 / 12:05

ליאור דטאוקר היה רוצה להמשיך לעשות מוזיקה לילדים למבוגרים ובעיקר - שתפסיקו לשאול אותו על "חושב עליה"

יח"צ - חד פעמי

ליאור דטאוקר – "שפתון אדום"

במאי: עוזי ג'ורג'

תפסנו את ליאור דטאוקר רגע לפני שהוא נכנס להצגה. לא, לא מדובר בהפקה חדשה של הקאמרי או הבימה ואפילו פסטיגל – דטאוקר, כבר 16 שנים בתעשיית הילדים, משחק את הכלב "פינוקי" בהצגה שרצה כל השנה על הבמות. "מעולם לא עזבתי את תעשיית הילדים", הוא מספר. "זה קהל מקסים, שלא משקר אף פעם ואומר רק את האמת. אם הם נהנים – הם נהנים ואם לא - אין סיכוי שלא תדע את זה".

התכנסנו לכבוד אלבום הסולו הראשון של דטאוקר. בהקשר הזה, הכל דבש אצלו. הביקורות על הכיפאק, הקהל בעד וכולם מפרגנים. אלא שלא יעזור לו, ותמיד יזכרו אותו בגלל חלקו בלהיט ששיגע כל ישראלי מהליטני ועד אילת – "חושב עליה" שכתב יחד עם עידן יניב. "אי אפשר להתחמק מזה", הוא מספר. "כולם שואלים על זה, הכותרות בעיתונים צוחקות על זה. בטח גם אתם תכתבו איזה משהו מצחיק, לא?"

האמת שלא ממש.

"מגניב דווקא. שמע, השיר הזה עשה לי רק טוב, הוא למעשה דחף אותי לאולפן להקליט את החומרים שלי. אגב, הסיפור המעניין הוא שזאת שכתבתי עליה את השיר, היא היום אשתי"

אז עידן בא לחתונה ושר את השיר לכבודה?

"בחרתי שיר אחר, והוא לא בא לחתונה"

***

ליאור דטאוקר מגבש הרכב להופעות בימים אלו, שיקדמו את אלבום הסולו הראשון שלו. באלבום יהיו 11 שירים אותם הלחין דטואקר וכן – יהיה ביצוע מיוחד ל"חושב עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully