וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב המעריצים של ג'ף באקלי

עינב שיף

24.12.2008 / 11:30

אלכסנדרה ברק זכתה ב"כוכב נולד" של האנגלים בזכות ביצוע לג'ף באקלי. מעריצי ג'ף באקלי התעצבנו והשיבו מלחמה. הללויה

חג מולד סוער במיוחד עובר על אנגליה, ולא בגלל מזג האוויר. מצעד הסינגלים האנגלי, שעובר למצב פעיל במיוחד בימי הכריסמס, סוער בשל קרב מעניין בין אלכסנדרה ברק לג'ף באקלי המנוח.

הכל החל בגמר הלהיט האנגלי "The X Factor”, שהיא גרסת המשך ל – “Pop Idol", התוכנית שהחלה את סדרת האיידולים והכוכבים הנולדים למיניהם. בגמר התכנית, אותה הגה סיימון קאוול, השופט המפורסם של "אמריקן איידול", ביצעה ברק את "הללויה" של לאונרד כהן, ביצוע שהביא לה את הזכייה בתוכנית. כמיטב המסורת, ברק שחררה את הקאבר כסינגל לכבוד חג המולד והוא מיד כבש את ראשות מצעד הסינגלים.

ומה אמא של באקלי אומרת?

אלא שהצלחתו ההיסטרית של הביצוע של ברק ל"הללויה" עורר דווקא את זעמם של מעריצי ג'ף באקלי, מבצע מפורסם אחר של "הללויה". האחרונים החלו במבצע אינטרנטי מיוחד להשבת הביצוע של באקלי לצמרת המצעד, כדי שלא יישכח וייבלע על ידי מעריצי ברק. אמו של באקלי אף הגיבה בעיתון "אינדיפנדנט" לקמפיין ואמרה כי "ג'ף בוודאי היה אוהב את מה שהמעריצים עושים עבורו". המבצע הצליח מעבר למשוער, כש"הללויה" של באקלי מגיע למקום השני, אך לא מצליח לנצח את ההיסטריה הלאומית סביב ברק.

בסיטואציה שנוצרה, מצעד הסינגלים האנגלי מכיל את אותו שיר במקום הראשון והשני, סיטואציה שלא התקיימה מאז שנת 1957. מעריצי באקלי נחושים להמשיך בקמפיין, כל עוד ברק ממשיכה לצבור פופולריות, בוודאי כשהיא בפתחו של סיבוב הופעות אינטנסיבי עם שאר משתתפי התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully