וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף העולם 2009: סמים אותם על המפה

24.12.2008 / 11:06

חולי סרטן מקבלים מריחואנה ומורפיום בחינם, הסוסים נהנים מקטאמין והחולים הפסיכיאטריים זוכים ב-MDMA. בשנה האחרונה לקיום האנושות ימשיך אלוהים לתת סמים איכותיים למי שאין שיניים

איכות הסמים בארץ נמוכה עד לא ראויה למגע אדם – עניין של שרשרת מזון סטנדרטית הקשורה לגודל השוק המצומצם והמרחק מדרום אמריקה, או לחילפין הקירבה לסיני ולבנון. הנסיבות הללו מלמדות שלא משנה כמה כסף תשקיעו בסמים שלכם, בסופו של דבר המזרח התיכון הרי יתפוצץ לכם בפרצוף. בזמן שאתם מעשנים ומזריקים חומר נחות, יש אנשים שמצאו את דרך המלך לצריכה נרקוטית ופרמקולוגית. האנשים האלה, שבנסיבות אחרות אפשר היה לראות בהם מוכי גורל, יעבירו את השנה האחרונה עד לסוף העולם בסוטול משובח, וגם יחסכו לא מעט כסף.

מריחואנה

בוודאי תשמחו לדעת שיש אנשים בישראל שעבורם מריחואנה היא חוקית. אלו הם חולי הסרטן, שיכולים להשיג בנקל ובעזרת מרשם רופא גראס מגידול הידרופוני, שטופח תחת פיקוח מקצועי של אגרונומים. מחיר בשוק השחור – 100 שקל לגרם

מורפיום

עוד בגזרת חולי הסרטן תוכלו למצוא גם מורפיום. הוא אמנם ניתן לחולים במצב סופני יותר, בשל השפעתו המטשטשת, אבל כיוון שסוף העולם מגיע, מצבנו גרוע לא פחות משלהם.

ספיישל K

קטאמין, במקור סם הרדמה לסוסים, הוא אחד הסמים הכי פרועים ומסוכנים כאשר הם נרכשים בשוק שלא נמצא תחת פיקוח. נטילת הקטאמין מלווה בדרך כלל ב"K Hole" – תופעה שבה מאבדים את תחושת הזמן והמרחב וצוללים עמוק לתוך התודעה (לא מאוד בשונה ממה שקורה בטריפ, רק ללא האלמנט הפסיכדלי). גם למטפלים בסוסים, כמובן, יש גישה לסם. מחיר בשוק השחור – 600 שקל לגר'.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

MDMA

המתילן-דיאוקסי-מתיל-אמפטמין החל את דרכו בשוק אצל פסיכיאטרים, כתרופה לטיפול זוגי, או עבור פציינטים שסבלו מדיכאון והוכיח את עצמו. התרופה הזו עדיין נגישה לפסיכיאטרים שמתמחים בטיפולים פסיכו אקטיביים ולאנשים האומללים שבהם הם מטפלים. מחיר בשוק השחור – 600 שקל לגר'

ריטאלין

קחו בחשבון שקוקאין טוב באמת לעולם לא תשיגו בישראל. אי לכך נשארתם עם הדבר הקרוב ביותר – סם שגורם למיקוד, ריכוז וערנות שיא. הוא אפילו רחוק רק מולקולה אחת מהדבר האמיתי. מכיוון שריטאלין היום פופולארי בקרב אנשי מערכת החינוך שאין ביכולתם להתמודד עם הדור הצעיר, נהנים ממנו ילדים מעצבנים לרוב ובני משפחת דיין לדורותיהם. יש אנשים שיודעים לחיות נכון.

אוקסיקונטין

תרופה נוספת שאמורה להיות חוקית, נרשמת בעיקר כמשכך כאבים, אבל למעשה היא אחד הסמים הכי קשים ומהנים שתוכלו לקחת אי פעם. הסוטול שלו טוטאלי ,עמוק וממכר. האוקסיקונטין מזכיר מאוד מורפיום בהשפעה שלו, אולם אין לו את אותן תופעות לוואי. הוא ניתן בעיקר, בדומה לויקודין וואיוקס, לאחר ניתוחים מסובכים וכואבים במיוחד. את הסם הזה דווקא תוכלו להשיג די בקלות. כל מה שצריך לעשות הוא לדפוק את הגב ולסדר לעצמכם פריצת דיסק חמורה במיוחד. ואם לא הצלחתם לסדר לעצמכם ג'וב בסבלות – תאונת דרכים בקנה מידה בינוני תעשה את העבודה. אחרי הכל, ממילא סוף העולם תיכף מגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully