וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבורת הצלה

הילית וולברג

25.12.2008 / 2:00

אסופת האנשים ההזויים ב"הישרדות" היא הקלף המנצח של הריאליטי שיילחם על הישרדותו מול המתחרות. הילית וולברג, מבקרת, וואלה!

שבוע הפוגה - וגם זה לא, אם לוקחים בחשבון את משדר החזרה הביתה של "האח הגדול" - הוא כל מה שקיבלנו בין הלהיט התורן ללהיט שתורו לנגוס לנו בשעות הפנאי (אם כי לזכותו יאמר שאין בו את האופציה הממכרת שערוץ 20 עודד, ועל כן יכלה את זמננו רק פעמיים בשבוע).

והנה, הישבנים והקוביות עטויי הבוץ עושים דרכם אל לבנו ואל סלוננו בפעם השניה. יש לנו רופא, ליצנית, יזם ובנקאית וכמיטב מסורת הטייפ-קאסט הסטראוטיפית, שלל קטבים שעתידים לנסות להדיח אחד את השניה מן המשחק, לא לפני שיפנקו אותנו בצרור לכלוכים שיבייש אותם ויביך אותנו. כנאמר, וחי מג"בניק עם ערבייה וכוסית עם חתיך הורס שחבל.

השטיק הוא אותו שטיק: שעה וחצי (שהיא עדיין חצי שעה יותר מדי) של עדויות מצמררות ("וחשבנו לעצמנו, מה זה אי הגלות?"), וציטוטים שיודפסו על חולצות ("או שאתה מנצח, או שאתה נרצח"). אבל אלו דווקא הטיפוסים מעוררי החשד, שמרכיבים את הרקמה האנושית המנצחת, שתציל אותנו משיממון מריחת הזמן; מהבוטצ'ית עם הפה המלוכלך (אירית, מנהלת תפעול, ת"א), דרך התמהוני שנע על הגבול הדק שבין מטריד למצחיק (מאיר, עקר בית, ת"א) ועד הדמות שסיפקה רגעים טהורים שמשלבים בין פורנו זול למבוכה - אפרת, מתווכת, מנהטן, שאשכרה, ירדה על הברכיים ואחזה בחגורתו של גבר זר ללא חולצה, דחפה שטרות לשדיה של מקומית וניסתה למכור את גופה בצעקות "קולולולו קיס קיס קיס" לזקן חסר שיניים תמורת גפרורים (היא לא הצליחה, אגב). באמת שאני לא רוצה לדעת מה היא עושה בשביל למכור דירה במנהטן.

אבל אפילו ההתבהמות של אפרת, שעשתה לא נעים באותה מידה שהיא היתה מגוחכת, הצליחה להתגמד אל מול הדמות הפסיכופטית של העונה - נתן, קצין מג"ב, ניל"י – ששם את הנפש הרופפת של עידן קפון בכיס ועתיד לכוון את המצ'טה כלפי יהודים וערבים כאחד (לפחות אפשר לומר שהוא לא גזען). זאת כמובן אם חברי שבטו לא יחושו סכנה ממשית לחייהם ולבריאות נפשם ויחליטו להשאיר אותו עוד רגע קט על האי.

בסופו של הפריק שואו הזה נזקף לזכות הפקת "הישרדות", פרק ראשון מבטיח מבחינת אישיות ודמויות ונדמה שהטעות הליהוקית של סבאנה לא תחזור על עצמה, בעיקר כי לא נראה שהמילה "ראויים" תחזור על עצמה בקרב חבורת לא ראויים שכזאת. תוסיפו על זה את גיא זו-ארץ שחזר עם סטוק גינוני ג'ף פרובסט כולל הדגמ"ח והכניסה הקורעת עם אופנוע הים (קאלט!) והרי לכם נושא חדש לשיחת הברזיה במשרד. בעיקר כי שיחה על בארו נגד קניבה תביך אתכם פחות מלדבר על "קלאסי" מול "סטריט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully