וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

25.12.2008 / 0:42

ג'ים קארי ואדם סנדלר מצחיקים עד דמעות וריצ'רד ג'נקינס מרגש עד דמעות. חדש על המסך הגדול - הכינו את הפופקורן

יס מן

הסרט החדש של ג'ים קארי, שנכנס ישר למקום הראשון במצעד שוברי הקופות בארצות הברית, מגיע לישראל השבוע. בסרט, משחק קארי את קארל אלן, שעד שגילה את סגולות הקואוצ'ינג ידע להגיד רק "לא". קארי מתחייב לומר רק "כן", מה שמשנה את חייו מהקצה אל הקצה, עד שהמצב נראה טוב, אפילו טוב מדי. במאי: פייטון ריד. שחקנים: ג'ים קארי, זואי דשנל, בראדלי קופר, ג'ון מייקל הייגינס (104 דקות)

סיפורים לפני השינה

עובד בית מלון המספר מעשיות לאחייניו וחייו משתנים כשמעשיות אלו מתחילות להתגשם. בדומה לכמה סרטים אחרים של קארי, האיש בעל אלף הפרצופים מנסה לנצל את המצב כדי להגשים כמה מחלומותיו הישנים. האם הוא יצליח? במאי: אדם שנקמן. שחקנים: גאי פירס, אדם סנדלר, קורטני קוקס (95 דקות)

האורח

וולטר, מרצה באקדמיה בן 62, נשלח לוועידה במנהטן לאחר שאיבד את החשק לכתוב. בדירתו הריקה בניו יורק, היכן שמתקיימת הוועידה, הוא מגלה את טארק ודנייב, צמד מהגרים שהשכירו את דירתו של וולטר מאדם זר. וולטר מחליט לתת להם להישאר עמו והשלושה מגלים מחדש את הלהט בחייהם דרך החברות החדשה והחיבה לתיפוף. הסיפור מסתבך כשמשטרת ההגירה באה לקלקל את החגיגה. במאי: תומאס מקארתי. שחקנים: היאם עבאס, ריצ'רד ג'נקינס, דנאי ג'קסאי (103 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully