וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הד ארצי" וסקעת משמיצים

עינב שיף

28.12.2008 / 13:01

"הד ארצי" פנתה לרשות השידור למניעת השתתפות סקעת באירוויזיון. מחנה סקעת: "הד ארצי" בריונים

החרפה במאבק המתמשך בין הד ארצי להראל סקעת: לוואלה! תרבות נודע, כי המכתב ששלחה "הד ארצי" לרשות השידור ובו היא דורשת שלא לבחור בסקעת כנציג ישראל באירוויזיון, הגיע בעקבות הסתייגותו של אלון שמעון, מנהלו של סקעת, מטיוטת פשרה שהושגה בין הצדדים.

על פי גורמים ב"הד ארצי", ביום חמישי התקשר שמעון לעורך הדין של "הד ארצי", הסתייג מטיוטת החוזה ואף תקף במילים קשות את החברה. "הוא הודיע שכל מה שסוכם מבוטל", אומר גורם ב"הד ארצי". "הוא הכריז כי ייצא ל'מלחמה הכי קשה שאפשר' ואפילו לא נתן סיבה אחת למהלך הזה".

"סקעת פנה אלינו לפני מספר חודשים וביקש אישור להקליט שיר לפסטיגל", מגלה הגורם בחברת התקליטים. "אמרנו שלא נפגע לו בפרנסה, אז אישרנו לו להקליט. אלא שאז אלון ביקש מאתנו שנאפשר לסקעת להקליט שיר לאירוויזיון ואמרנו - במסגרת הסכם פשרה ואם השיר יוקלט ויופץ במסגרת הד ארצי – שאין שום בעיה עם זה. במקום להגיע לפשרה, שמעון החל להתלהם ולאיים במלחמה. לכן 'הד ארצי' תיאלץ להמשיך להתדיין אתו ועם סקעת בבית המשפט".

מחנה סקעת מכחיש

בסביבתו של סקעת דוחים מכל וכל את טענות "הד ארצי". לטענתם, החברה ממשיכה להכפיש את שמו של הראל ולפגוע בפרנסתו. "לא הייתה שום התלהמות", אומר גורם המקורב לסקעת. "גם לא הייתה שום התקדמות במשא ומתן, זה עמד באותו מקום. גם בעניין הפסטיגל – לא סקעת פנה אליהם, אלא ההפקה של הפסטיגל שרצתה לבדוק את הנושא. הכל שקרים, 'הד ארצי' לא בוחלים באמצעים כדי לחבל בקריירה של הראל".

עוד נטען בסביבתו של סקעת, כי העילה למהלכים האחרונים של "הד ארצי" היא התקרבות מועד התכנסות הועדה לבחירת הנציג באירוויזיון ומועד המשפט בין הצדדים ב– 9 בפברואר. "השיחה מיום חמישי, כלל לא הייתה בנושא הראל סקעת", אומרים הגורמים. "השיחה הייתה בנושא הקשור בכלל למאיה בוסקילה, נושא סקעת הועלה על ידי 'הד ארצי', כשלאורך כל הדרך 'הד ארצי' מקשה על שמעון לבצע את ההפרדה בין שני האמנים".

כזכור, לפני כחודש וחצי, העבירה בוסקילה את ניהולה וייצוגה מהד ארצי לאלון שמעון, שעל פי אותם גורמים בסביבתו, זו אחת הסיבות להשתלחות המוגברת בסקעת ובשמעון עצמו לאחרונה.

"סקעת לא יכול לייצג באירוויזיון"

* עופר מנחם, דובר חברת "הד ארצי" מסר בתגובה: "ביום חמישי התקשר מר אלון שמעון אל משרדי 'הד ארצי' והודיע כי הוא מפוצץ את המשא ומתן להסכם פשרה ולא נתן כל סיבה לכך. הוא אף הדגיש בשיחה זו כי הוא 'יוצא למלחמה נגד הד ארצי והיא תהיה חזקה מתמיד', בעקבות כך ובהתאם לצו מניעה הקיים החליטה הד ארצי לשלוח מכתב לועדת רשות השידור ברשותו של יואב גינאי ולעדכנו כי לאור צו בית המשפט וללא אישורה של הד ארצי, סקעת אינו יכול לייצג את ישראל באירוויזיון ובשל פיצוצו של הסכם הפשרה שהתגבש על ידי מר אלון שמעון 'הד ארצי' בחרה שלא לאשר לו לקחת חלק בתחרות כל עוד אין הצדדים מגיעים לפשרה. לצערנו בחר מר אלון שמעון להמשיך את הדיונים בבית המשפט ולא להגיע להסכם הוגן עבור שני הצדדים. 'הד ארצי' רצתה להגיע לפשרה ולפתוח דף חדש בין הצדדים אולם סירובו של מר אלון שמעון לסיים את הסכסוך מחוץ לדלתות בית המשפט הוביל למצב הקיים".

מנחם התייחס גם לעניין הפסטיגל. "ברצוני להדגיש כי מר אלון שמעון פנה אישית אל 'הד ארצי' לפני מספר חודשים וביקש את אישורה של החברה לאפשר להראל להקליט שיר במסגרת הפסטיגל. 'הד ארצי' כחברה הגונה שאינה מעוניינת לפגוע בפרנסתו של שום אמן הסכימה לאפשר להראל להקליט שיר לפסטיגל אשר פס הקול שלו מופץ בחברה"

* תגובת אלון שמעון, מנהלו האישי של הראל סקעת: המידע הזה רק מוכיח, שנכון עשיתי שלא נפלתי במלכודת הדבש שניסתה לטמון לי 'הד ארצי' ובצורה של תחפושת של הפיה הטובה ניצלו את התקשרותי איתם בנושא מאיה בוסקילה ופנו אליי לנסות ולפתור את הדברים לא בבית המשפט. הפשרה הותנתה בכך שקודם כל ינקו את שמו הטוב של הראל וישחררו אותו לעבוד, תחת פיקוחם, על המשך האלבום שעדיין לא קיים. הד ארצי ממשיכה בסילופים ועיוות המציאות. היא נוהגת בבריונות ולא בוחלת באמצעים כדי להשיג את מטרותיה. לכן, אני סמוך ובטוח שהאמת בסופו של דבר תצא לאור בבית המשפט. בנוגע לטענות ההתלהמות, השיחה הייתה חדה, עניינית וברורה, בטון כועס אך לא מתלהם".

שמעון התייחס לעניין האירוויזיון ואמר ש"פנה אליי יואב גינאי והודיע לי ששני האמנים שאני עובד איתם הם מועמדים ראויים, הראל סקעת ומאיה בוסקילה. הוא שאל את דעתי בנושא ואמרתי לו שזה כבוד גדול להם לייצג מדינת ישראל. הכיוון לבחירת שניהם חיובי וכשתגיעו להחלטה בנושא – נדון בנושא בצורה יותר מעמיקה ואז נקבל החלטה סופית. הראל מעולם לא הגיש מועמדות מטעם עצמו וכנ"ל לגבי מאיה, כפי שנטען".

מרשות השידור נמסר כי "על-פי החלטת מוסדות רשות השידור פנתה ועדת האיתור המקצועית לבחירת האומנים, אל מספר אומנים על מנת לבדוק את נכונותם לייצג את ישראל באירווזיון 2009. כל תכתובת משפטית בנושא האירוויזיון מועברת לבדיקת היועצים המשפטיים של רשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully