וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי הסילבסטר הגדולים

עינב שיף

28.12.2008 / 16:58

אם אתם מאלה שיוצאים לחגוג את השנה החדשה, קבלו מבחר אופציות לסילבסטר

על אף האקורד הצורם בה מסתיימת שנת 2008 מבחינתנו, אירועי הסילבסטר בעיר הגדולה לא יורדים מהפרק. מצפון ועד דרום יקיימו מיטב המועדונים ערבים מיוחדים לכבוד הסילבסטר. קיבצנו עבורכם לו"ז אסקפיסטי אופציונאלי.

הקרחנות

* מועדון הקולוסאום המחודש והמדובר יארח את סמנתה פוקס, האישה שביקשה מכם לגעת בה בשנות ה-80. ההופעה תתקיים בערב סילבסטר מיוחד של המועדון, אך למי שממהר לרענן את זיכרונו בפלייליסט של פוקס כדאי לדעת: המסיבה היא לחברי המועדון בלבד ואורחיהם. אנשי המועדון מבטיחים וודקה שתישפך כיד המלך ותפריט יוקרתי. למחרת, תיערך מסיבה נוספת לפתיחת השנה החדשה, בחסות השמפניה דום פריניון. גם כאן, הכניסה לחברי המועדון בלבד. צר לנו.

* במועדון הבלוק תיערך מסיבת Funk Revival"", לכבודו של הז'אנר המקפיץ. ברחבות השונות יתקלטו תשעה די. ג'ייז שונים, הכניסה תהיה חינם מהשעה 22:30 ועד חצות.

* סניף נחלת בנימין של רשת loveat יקיים מסיבה מוקדמת מהשעה 20:00 ועד הנשיקה או לפי דרישת הקהל. הקטיק ויוגו יתקלטו, הכניסה חופשית.

* תיאטרון תמונע בדרום תל אביב יארח "מסיבה אופטימית" עם די.ג'יי מיכל גפן. כניסה: 60 שקלים.

* המיוזיק רום בתל אביב יארח את DJ סקולמאסטר מ"התפוחים" ואת איל רוב (סוליקו) שלנו לערב שמח ומבדח, 30 שקלים כולל צ'ייסר. החל מ – 22:00.

* אורי שוחט ירים את ה"לימה לימה" ברחוב לילנבלום בתל אביב, עם מוזיקה שחורה. מינימום 50 שקלים בהזמנת שולחן, כניסה מגיל 25 ומעלה.

* בירושלים יארח מועדון הצוללת הצהובה את חבורת "פאקוטק" הוותיקה למסיבה מיוחדג'ת לחלוטין, כולל הופעות. מיצגי וידאו וכו' וכו'. אנה וסוזנה הקבועות תתקלטנה ותארחנה את נדין מוזר הגרמניה, הידועה בכינויה DJ ריזום, המוגדרת כ"נציגה האמיתית של מחתרת הטכנו המזרח גרמנית". מ – 22:00 הקסם קורה. 20 שקלים במכירה מוקדמת לתלמידי בצלאל, 30 שקלים לכל הסטודנטים עד השעה 23:30, 40 שקלים לכל השאר.

הלייב

* שלום חנוך ממשיך את פרויקט "חיות לילה" המצליח מאד שלו במועדון הבארבי בתל אביב, אלא שבמקום להתחיל באחת בלילה, תיפתחנה הדלתות בעשר, כדי שתוכלו להספיק לנשיקת חצות תוך כדי ששלום שר את "לא יודע איך לומר לך", או משהו כזה. מ- 22:00, מאה שקלים התענוג.

* פאנק'נ'שטיין תחגוג את השנה החדשה בלבונטין 7, כולל כוס שמפניה בחצות. מ – 22:00, 70/80 שקלים בכניסה.

* "מטבוחה פרוג'קט" של יופיעו ברדינג 3 ויארח את אברהם טל, גיל רון שמע (שבע) ועמית כרמלי (שוטי הנבואה). מ – 22:00, מאה שקלים בכניסה.

* מרתון הופעות אינדי ב"אוזן בר" של מועדון האוזן השלישית. שדר הרדיו הוותיק ליאון פלדמן יארח את הלהקות אנטיביוטיקה, בוא לבר ואף סופר גרופ מיוחד שיבצע שירים של AC/DC. מ 22:30, כניסה חינם.

* פורטיס יופיע בהאנגר 11 בהפקת ענק של פאב ה"אפרטמנט" ויארח את ברי סחרוף. מ – 21:30, 150 שקלים בכניסה.

* להקת "פורטרט" תופיע במוזה ארט שביהוד. גורי אלפי יתארח. מהשעה 21:00.

* להקת OBLINS במחווה ללהקת קווין, כולל שמפניה בחצות ומסיבה לתוך הלילה. מ – 21:30, 80 שקלים.

* להקת "אשכרה מתים" תופיע באוגנדה שבירושלים, משעה 21:00.

* מרסדס בנד יופיעו בפאב ה"ברשבסקי" בראשון לציון משעה 22:00

* להקת הסיקסטיז תופיע במועדון הזאפה בהרצליה. מ – 22:30, 120 שקלים כולל כוס שמפניה.

* מוש בן ארי יופיע עם גיטרה ופסנתר בטרזינה שברחובות, מהשעה 20:00.

הצחוקים

בנקודת זמן לא ברורה החלה המסורת של הופעות סטנד-אפ / קומדיה מיוחדות בסילבסטר, וגם 2008 לא שונה בכך

* אנסמבל "ציפורלה" הסופר מצליח יארח את צביקה הדר בהופעת סילבסטר מיוחדת. אולם סמולארש, אוניברסיטת תל אביב.

* אורי חזקיה יופיע פעמיים במועדון צוותא 1, בשעה 22:00 ובשעה 23:30. 90 שקלים למופע.

* נאור ציון יופיע בצוותא 3 בשעה 22:00.

* בצוותא 2 יופיעו חברי דומינו גרוס במרתון, החל משעה 22:30. 60 שקלים.

* בקאמל קומדי קלאב יופיעו באולם אחד רועי צברי,טל סלומון,יהודה ארי,מני מלכה. באולם השני במקום יופיע אסף יצחקי.

* ליגת העל של הסטנד אפ בישראל תתפזר לה בערב הסילבסטר צפונה, דרומה ומרכזה שהוא לא תל אביב: בחיפה יופיע אדיר מילר במרכז הקונגרסים. נדב אבקסיס יופיע בתיאטרון נגלר בקרית חיים ואילו רשף לוי יופיע בתיאטרון הקריון בעיר. שלום אסייג ורועי לוי יפנקו את באר שבע כל אחד בנפרד (אסייג בהיכל התרבות, לוי במרכז הצעירים). בתיאטרון חולון יופיע ישראל קטורזה, בתיאטרון היהלום ברמת גן יופיע דבל'ה גליקמן ויעקב כהן יופיע בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully