וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון לוקחת את בראד

עינב שיף

29.12.2008 / 11:54

הזוג לשעבר התחרה על הכיס האמריקני בסוף השבוע האחרון והעם הצביע: "Marley & Me" במקום הראשון, עם שיא ההכנסות ליום חג המולד

סמיכותו של חג המולד לסוף השבוע סידר מאבק צמוד במיוחד על הבכורה ברשימת שוברי הקופות. לאחר יום הכריסמס, שלכשעצמו היה סוער בגזרת שוברי הקופות, סוף השבוע הסתיים בניצחונו של " Marley & Me”, הקומדיה הרומנטית החדשה של ג'ניפר אניסטון ואוון ווילסון. הסרט הכניס 37 מיליון דולר בימי סוף השבוע, בנוסף ל – 14.6 מיליון הדולר שהכניס הסרט בחג המולד עצמו, שיא כל הזמנים ליום חג המולד. למקום השני מגיעה קומדיה רומנטית נוספת, "סיפורים לפני השינה" של אדם סנדלר, שהכניסה 28.06 מיליון דולר בסוף השבוע ועשרה מיליון דולר בחג המולד. "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן" בכיכובו של בראד פיט מגיע למקום השלישי עם הכנסות של 27 מיליון בסוף השבוע, אך הקדים לכך 12 מיליון דולר ביום חג המולד עצמו. במקום הרביעי נמצא סרטו המדובר של טום קרוז, “ואלקירי", שהגיע ל 21.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

"יס מן" נשאר יציב

אחרי ארבעת הסרטים החדשים שפותחים את הרשימה ממוקם "יס מן" של ג'ים קארי, עם 16.45 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, ירידה של כמעט עשרה אחוזים בהכנסתו. "שבע נשמות" של וויל סמית' סופג ירידה דומה ומתייצב על הכנסות של 13.4 מיליון דולר. היציבות של סרטי השבוע שני נשמרת עם אצל “The Tale of Despereaux", שהכניס 9.36 מיליון דולר השבוע.

מריל סטריפ מזנקת

"כשהעולם עמד מלכת" רושם ירידה של 20 אחוזים בהכנסותיו, שעמדו על כ – 7.9 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. “The Spirit" של סקרלט ג'והנסון וסמואל ל. ג'קסון נכנס עם 6.5 מיליון דולר בלבד בשבוע הראשון להקרנתו. את זינוק עונת הפרסים ורשימות רושם השבוע "ספק" של מריל סטריפ, עם 5.6 מיליון דולר לעומת 680,948 דולר בסוף השבוע הקודם.

עשרת שוברי הקופות של השבוע:

1. "Marley &Me"
2. "סיפורים לפני השינה"
3. "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן"
4. "ואלקירי"
5. "יס מן"
6. "שבע נשמות"
7. "The Tale of Despereaux"
8. "כשהעולם עמד מלכת"
9. "The Spirit"
10. "ספק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully