וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לעתיד

הילית וולברג

31.12.2008 / 11:17

הסיכומים מכתירים את הסרטים שעשו את 2008, אבל וואלה! תרבות עם הפנים לעתיד - הסרטים הקטלניים של 2009

כשכולם עסוקים (גם אנחנו) בסיכומי שנה כאלו ואחרים, חשוב לזכור שהיה מה שהיה – ומבחינה קולנועית 2008 היתה מבאסת – מה שיהיה הוא מה שחשוב עכשיו. הנה נבחרת מצומצמת של סרטים שמסתמנים כמובילים של שנת 2009, חלקם עשויים מהחומרים המתאימים לאוסקר, חלקם עשויים מהחומרים המתאימים לפופקורן המוזהב ש-MTV מחלקת מדי שנה. הנה הנבחרת המובחרת בצירוף לינקים לטריילרים הכי חמים.

X-Men Origins: Wolverine

הסיפור של אקס מן החדש מתחיל 20 שנה לפני הזמן שבו מתרחש הסרט המקורי, והוא מתמקד בעבר של לוגאן (יו ג'קמן שעיר הלחיים) ובתקופה שבילה בנעימים עם החברים המפוקפקים בפרויקט "נשק X". אומרים לנו שזה ייצא ב-1 במאי, והיות ואנחנו חושבים שעם מעריצים מושבעים לא מתעסקים, אנחנו מאמינים להם.

Confessions of a Shopaholic

איילה פישר (הג'ינג'ית המטורפת מ"לדפוק חתונה" ואשתו של יקירנו סשה ברון כהן) משחקת חולת שופינג בלי מגבלות למעט כרטיס אשראי שהגיע לגבול העליון עליון שלו. היא מחליטה לעבוד (האל שישמור) במגזין פיננסי, שם היא גם מפתחת קריירה מפתיעה ועל הדרך פוגשת יזם עשיר שאוהב את מה שהוא רואה. אם לשפוט על פי הטריילר והעלילה, מצפה לנו שילוב לא רע בכלל של "השטן לובשת פראדה" ו"קלולס". הסרט, שבוים על ידי פי ג'יי הוגן שכבר הוכיח את יכולתו בבימוי קומדיה אינטליגנטית ("החתונה של החבר שלי"), מבוסס על ספר של סופי קינסלה, שזכה לתרגום "סיפורה של שופהולית" וצפוי להגיע למסכים באמריקה באזור ה-20 בפברואר - לא ממש בקטע של לקבל אוסקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Terminator: Salvation - שליחות קטלנית 4

בסרט הרביעי בסדרה, שבוים על ידי McG ("המלאכיות של צ'רלי"), אנחנו זוכים לראות את העתיד כפי ששרה קונור ציירה ברוב פחד. אחרי שסקיינט השמידה את רוב האנושות בשואה גרעינית, קבוצה של שורדים (ולא בבקיני) בראשות ג'ון קונור, המנהיג מלידה (כריסטיאן בייל – אי אפשר לטעות איתו), נאבקים יחדיו במכונות ומנסים לשמור על גחלת המין האנושי בוערת. ה-5 ביוני זו השמועה. אנחנו נהיה שם, אבל ארנולד שוורצנגר לא, וחבל.

מסע בין כוכבים

נדמה שאנחנו נמצאים בשיאה של הקדחת לחיפוש אחרי איך הכל התחיל. פריקוולים שוטפים את מסכי הקולנוע וזה של סדרת הקאלט "מסע בין כוכבים" (סטאר טרק למי שמתעקש) לא שונה. איך קפטן פיקארד הגיע לאנטרפייז המפורסמת? ומה עבר על צוות הספינה לפני שאנחנו התחברנו בשקיקה לסדרה המיתולוגית? הכל יתגלה ב-8 במאי 2009. בואו רק נקווה שהנוכחות של ג'יי ג'יי אברהמס על כס הבמאי (יוצר "זהות בדויה" "אבודים") לא תהפוך גם את הסיפור הזה לקונספירציה.

מלאכים ושדים

הנה עוד פריקוול שאמור לספר לנו את הסיפור שלפני הסיפור שכבר קראנו וראינו ב"צופן דה וינצ'י". על תקן אודרי טוטו הפעם יש לנו את איילת זורר, סיבה לא רעה ללכת לראות את הסרט. רוברט לנגדון הוא עדיין טום האנקס והוותיקן נשאר הוותיקן. זה יקרה ב-15 במאי וזה הזמן לקוות לבכורה עולמית בישראל. אחרי הכל, גם לנו יש מקומות קדושים.

נוטוריוס

יש סיכוי שבארץ יתרגמו את הסרט הזה ל"ידוע לשמצה", אבל מצד שני יש סיכוי שבכלל לא נראה אותו על המסך הגדול, אלא ישר בקטגוריות הסרטים המוזיקליים בספריית הוידאו. הטריילר לסרט על חייו ומותו של הראפר נוטוריוס ב.י.ג מצמרר ומרמז על נוכחות דמותן של פיית' אוונס, אשתו וליל קים, בת חסותו ויש שיאמרו פילגשו, בסרט. ה-16 בינואר, שזה ממש עוד מעט, הוא תאריך יציאת הסרט בארצות הברית.

הארי פוטר והנסיך חצוי הדם

שנה שישית של הארי בהוגוורסט והוא ממשיך להסתבך בתעלומות מסוכנות. הפעם הוא מוצא ספר השייך לנסיך חצוי הדם ויוצא למסע גילוי עברו האפל של וולדמורט.

Watchmen

זה הסרט ששמרנו לסוף, פשוט כי הוא נשמע הכי דומה ל"האביר האפל" המופתי של השנה שחלפה, בעיקר בדילמות המוסריות איתן נאלץ להתמודד גיבור העל המצוי, שלא לומר העובדה שמדובר בסדרת קומיקס נערצת שמתורגמת לקולנוע על ידי זאק סניידר, שכבר לקח את "300" של פרנק מילר והפעם פונה לטפל ביצירה של גאון קומיקס נוסף, אלן מור. כשגיבור-על נרצח, חבריו לקבוצת גיבורי העל, בראשם רורשאך, יוצאים לחקור את הרצח ומגלים פרטים מאוד מטרידים על העולם עליו הם נלחמים להגן. חכו בסבלנות עד ה-6 במרץ. ואולי לא. מאבק זכויות יוצרים יכול להשתיק את הסרט הזה לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully