וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אסף אמדורסקי - "אניה"

1.1.2009 / 9:29

אסף אמדורסקי מוציא מחדש את שני אלבומיו הראשונים והנפלאים במהדורות חדשות. לרגל האירוע, השאלנו ממנו להשמעה ראשונה את השיר "אניה", שלא יצא בביצועו מעולם

יח"צ - חד פעמי

אסף אמדורסקי - "אניה"

שני אלבומי האולפן הראשונים של אסף אמדורסקי (בעצם, גם השלישי והרביעי) היו מרגעי הזוהר של הרוק המקומי. אמדורסקי היה הנסיך, בנו של בני אמדורסקי ז"ל שכבש סופית את ישראל עם "יקירתי", "אהבה חדשה" , "מעין" ועוד. אלא שבמשך שנים לא ניתן היה להשיג את שני האלבומים הללו, שבהחלט ראוי להחיל עליהם את כלל ה"חובה בכל בית".

כעת, יוצאים האלבומים באופן סדיר בלייבל הפרטי של אמדורסקי, "א.א. מוזיקה". הם כוללים קליפים ובונוסים בדמות שירים שלא יצאו אף פעם, ביצועים מחודשים ועוד. האלבומים יימכרו לראשונה בהופעתו של אמדורסקי, שתתקיים מחר, יום ו', במועדון הזאפה בתל אביב. מתוך קטעי הבונוס, בחרנו להשמיע לכם את "אניה", שיר רוק'נ'רול מחורע, המתאים לאווירת רח' הברזל של אמדורסקי בשנות ה-90. אמדורסקי עצמו מספר כי "השיר נכתב והולחן ע"י אהרל'ה חבר טוב של ג'וני שועלי. בימים ההם היה בתחילתה של תשובה כיום הוא כבר אברך מן המניין. בתחילת שנות ה-90 היה נראה שיוציא בעצמו את השיר אך ברבות השנים הסיכוי הזה נגוז ואני שמח על ההזדמנות לחשוף את השיר הזה שבעיני הוא מיוחד ורענן. השיר הוקלט עם האלבום בשנת 93' ולא יצא. כמעט בכל אלבום יש שירים שמוצאים עצמם על ריצפת חדר העריכה, לא תמיד בגלל איכות הכתיבה או הביצוע. לפעמים הם משוחררים על סעיף אי התאמה".

ויש גם מילים

"אניה" - אסף אמדורסקי

מילים ולחן: ארהל'ה

אניה ברחוב
מעירה ת'שכנים
אנשים מסתכלים
על אספלט מגלים
נופפו בדגלים
היא אולי תעצור
כי אם זה שוב יברח
לעולם לא יחזור

שנינו ביחד
נפליג בעולם
?אנשים יצעקו לא נשמע בקולם

שנינו ביחד
שנינו ביחד
נפליג

את תשחקי רב חובל מאורש
ואני אעלה ואוריד ת'מפרש
בניידת כחולה מלאה בשוטרים?
יאיימו להזעיק את משמר החופים

שנינו ביחד
נפליג בעולם
?אנשים יצעקו לא נשמע בקולם

שנינו ביחד
שנינו ביחד
נפליג

אסף אמדורסקי יופיע במועדון הזאפה בתל אביב, ביום ו', ה - 2 בינואר בשעה 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully