וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול הבריטי: לה טויה, קוליו ואולריקה ג'ונסון בפנים

עינב שיף

3.1.2009 / 4:25

שפרה ובובליל אאוט: גרסת הסלבריטי של תוכנית הריאליטי המצליחה החלה עונה שישית הלילה, עם רשימת מתחרים עסיסית מתמיד

עונה חדשה של "האח הגדול" בגרסת הסלבריטי החלה הלילה בצ'אנל 4 הבריטי, עם רשימת אורחים מגוונת ומיוחדת. בין השמות שנחשפו הערב לראשונה, אפשר למצוא את לה טויה ג'קסון, אחותו של מייקל, שהיא בת המשפחה השנייה שמשתתפת בתוכנית, לאחר שאחיה ג'רמיין השתתף בעונה הקודמת. בנוסף, נכנס לבית גם הראפר קוליו, שהוציא בעבר את המגה-להיט "Gangsta's Paradise" מתוך הסרט "סיכון מחושב".

עוד אפשר למצוא בבית את אולריקה ג'ונסון, מגישת טלוויזיה וותיקה באנגליה, אשר הנחתה בעבר תוכנית ריאליטי בעצמה ("Dog Eat Dog") ואף תוכנית דוקומנטרית המתחקה אחר שורשי התמכרותה לסקס. בעבר פרסמה ג'ונסון אוטוביוגרפיה סנסציונית שבה היא חשפה רומנים שונים, ביניהם עם מאמן נבחרת אנגליה לשעבר סוון גורן אריקסון. עוד כוכבת לשעבר בבית היא מוטיה בואנה, זמרת הרכב הפופ Sugababes. מצד להקות הבנים ישנו בן אדמס, מלהקת A1. את עולם הקולנוע מייצג ורן טרוייר, השחקן אשר גילם את תפקיד "מיני-מי" בסדרת "אוסטין פאוארס" המצליחה. משלימים את סלבריטאי בית הם הפוליטיקאי הסקוטי טומי שרידן, שדרן הרדיו ומנחה הטלוויזיה טרי כריסטיאן, הדוגמנית לוסי פינדר, השחקנית טינה מלון והזמרת מישל היטון.

"Celebrity Big Brother" החלה הלילה את עונתה השישית במספר. בעונות הקודמות של התוכנית כיכבו סלבריטאים כגון דניס רודמן, ג'קי סטאלון (אימו של סילבסטר) ובז, הרקדן של ההאפי מאנדייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully