וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה טובה לג'ניפר אניסטון

עינב שיף

5.1.2009 / 1:16

הקומדיה "מארלי ואני" סיים גם את סוף השבוע הראשון של 2009 במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. וכמה עשה "ואלס עם באשיר"? התשובות בפנים

סוף השבוע האחרון בהוליווד החל באווירת ההנגאובר של הסילבסטר והסתיים בתחושת סוף החגים, אך לא הביא לשינויים מיוחדים בטבלת עשרת שוברי הקופות של הוליווד. במקום הראשון נותרה הקומדיה הרומנטית של דיוויד פרנקל ("השטן לובשת פראדה") בכיכובה של ג'ניפר אניסטון, "מארלי ואני" עם הכנסות בגובה 24 מיליון דולר, 4 מיליון יותר מ"סיפורים לפני השינה" של אדם סנדלר בבימויו של אדם שנקמן, שנותר במקום השני.

גם המקום השלישי והרביעי נותרו כבשבוע שעבר, כש"המקרה המופלא של בנג'מין באטן", יצירת האוסקר של דיוויד פינצ'ר ("מועדון קרב", "שבעה חטאים") גורף 18.4 מיליון דולר ואחריו "ואלקירי" של טום קרוז בבימויו של מי שהוא מפיק, הרבה יותר מבמאי, בריאן סינגר. הסרט גרף 14 מיליון, ירידה של 33 אחוזים מהשבוע שעבר. "יס מן" של ג'ים קארי מפגין את הירידה המתונה ביותר בחמישייה הפותחת, כש – 13.8 מיליון הדולר אותם הכניס היוו ירידה של 16.9 אחוזים. אחריו ניתן למצוא את "שבע נשמות" של ויל סמית', שמגיע בצמוד להכרזתו כשחקן הכי רווחי בהוליווד לשנת 2008.

מריל סטריפ מטפת

" The Tale of Despereaux" ממשיך את מגמת הקיפאון בטבלה ונותר במקום השביעי, עם הכנסות בגובה 7.02 מיליון דולר השבוע, לעומת 8.93 בשבוע שעבר. "ספק" של ג'ון פטריק שנלי בכיכובם של מריל סטריפ ופיליפ סימור הופמן מטפס מהמקום ה – 10 למקום ה – 8 והוא השינוי הראשון בטבלה. הסרט גרף 5. מיליון דולר השבוע לעומת 5.3 בשבוע שעבר, אך "כשהעולם עצר מלכת" ספג ירידה חדה יותר (37 אחוזים) ואילו "The spirit", המקום השמיני של השבוע שעבר יצא מהעשירייה לגמרי.

ואיפה "ואלס עם באשיר"?

רשימת סיכומי השנה, המועמדויות והפרסים השונים עשו שמח ל"נער החידות ממומביי" של דני בויל, שסוגר את העשיריה עם הכנסות של 4.7 מיליון דולר ועלייה של עשרה אחוזים בהכנסותיו. בסך הכל, לעומת סוף השבוע המקביל ב – 2008, הוליווד יכולה לטפוח לעצמה על השכם, כשבסך הכל הכניסו עשרת שוברי הקופות כ – 122 מיליון דולר, לעומת 112 מיליון דולר בסוף השבוע המקביל. אגב, "ואלס עם באשיר", שזכה בפרס המבקרים היוקרתי, הכניס בסוף השבוע 54,400 דולר, עלייה של 8.8 אחוזים מסוף השבוע שעבר .

עשרת שוברי הקופות של הוליווד

1. "Marley &Me"
2. "סיפורים לפני השינה"
3. "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן"
4. "ואלקירי"
5. "יס מן"
6. "שבע נשמות"
7. "The Tale of Despereaux"
8. "ספק"
9. "כשהעולם עמד מלכת"
10. "נער החידות ממומביי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully