וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע מחווה לזכרו של ז'אן ז'אק גולדברג

עינב שיף

5.1.2009 / 16:53

רמי פורטיס, אהוד בנאי, אסף אמדורסקי ועמיר לב הם בין האמנים שיופיעו לזכרו של המתופף הנפלא, בערב מיוחד בבארבי בתל אביב

שנתיים לאחר מותו של המתופף ז'אן ז'אק גולדברג , ייערך ב-20 בינואר ערב מחווה במועדון הבארבי בתל אביב. בערב, ששמו הוא "לא צריך שתדליקו לי נר" יופיעו אהוד בנאי, רמי פורטיס, עמיר לב, אסף אמדורסקי, אברהם טל, דודי לוי, שפי ישי, איחוד של להקת אור כשדים ואמנים נוספים. המופע יתחלק לשני חלקים, כשבחלק הראשון יבוצעו שירים שנכתבו לזכרו של ז'אן ז'אק על ידי אמנים שונים. בנוסף, מבטיחים המארגנים שיתופים פעולה מסקרנים בין המוזיקאים, כשמאחוריהם מוקרנים קליפים בכיכובו של ז'אן ז'אק.

בחלקו השני של המופע יתקיים ג'אם סשן בניצוחו של גיל סמטנה, שהיה שותף לכמה מההרכבים בהם ניגן גולדברג כמו פורטיסחרוף והפליטים. הסשנים ייערכו לאחר המופע לכדי הקלטה, שתראה אור כחלק מהפעילות להנצחת שמו של המתופף האגדי. את הערב ינחו יואב קוטנר ואיגי וקסמן, כשחלק מהכנסות האירוע יועברו לעמותה להנצחת שמו של ז'אן ז'אק באמצעות קידום מוזיקה ואמנות.

בורג מרכזי באינדי הישראלי

ז'אן ז'אק גולדברג הלך לעולמו לפני כשנתיים, לאחר מאבק קשה במחלת הסרטן. גולדברג היה בורג מרכזי בסצנת השוליים של המוזיקה הישראלית בשנות ה–80, כחבר בלהקות הקליק, ז'אק קונפליקט, הפליטים של אהוד בנאי ובפורטיסחרוף. בנוסף עבד גולדברג עם סי היימן, גבי שושן, טובה גרטנר, שפי ישי ומוזיקאים רבים. בתחילת שנות ה – 90 שב גולדברג לחוץ לארץ, אך בשנת 2001 חזר בכדי להשתתף באיחוד של להקת הקליק. לאחר מכן השתתף גם בסיבוב ההופעות של ברי סחרוף ולאחר מכן באיחוד של פורטיסחרוף, שהניב את האלבום "על המשמרת". גולדברג שב למרסיי שבצרפת, ולאחר אשפוז בבית החולים המקומי הכריעה אותו המחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully