וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות בריטני: איחוד עם מדונה ופריצה לטוויטר

עינב שיף

6.1.2009 / 1:34

אתרי הבידור מדווחים על הכנות לקראת השתתפותה של מדונה בסיבוב ההופעות של בריטני ספירס ובינתיים האקר מסתורי פרץ לחשבון הטוויטר של הכוכבת

הצלחת אלבומה החדש של בריטני ספירס נמשכת, אך גם המהומות השונות סביבה. ראשית, אתרי הבידור השונים מדווחים על אפשרות לאירוח של מדונה בסיבוב ההופעות העולמי המתוכנן לספירס. "הכוריאוגרפים ביקשו להכין ריקוד שלא מהעולם הזה עבור בריטני ומדונה", אמר מקור בהפקה של ספירס ל"מירור" האנגלי. "זה הולך להיות ריקוד אנרגטי במיוחד, שידגיש בדיוק את מה ששתיהן טובות בו - להופיע". כזכור, בריטני התארחה בתחילת נובמבר בהופעה של מדונה בעיר לוס אנג'לס.

ומה עם הטוויטר של בריטני?

ואם כבר חשבנו שבריטני ספירס התגברה על צרותיה השונות, תמיד יהיה מישהו שיעזור לבריטני להידחף שוב לכותרות. היום פורסם כי האקר מסתורי הצליח לפרוץ לחשבון הטוויטר של ספירס ולהשאיר הודעה פרובוקטיבית. הנוסח המדויק שלו הוא "הי כולם! בריט בריט כאן! רק רציתי לעדכן אתכם על גודל הואגינה שלי". את התיאור עצמו נחסוך מכם.

חשבון הטוויטר המדובר נמחק מאז. למרות שצוותה של בריטני מעדכן את העמוד באופן יום יומי, איש מהם לא נחשד בפברוק ההודעה, כך מדווח אתר Techcrunch. לפי האתר, החשד מתמקד בהאקר סדרתי, אשר הטריד בעבר את חשבון הטוויטר של נשיא ארצות הברית הנבחר ברק אובמה וגם את של מגיש הטלוויזיה, ביל אור'יילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully