וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף השיר החדש של אמינם

7.1.2009 / 16:30

האזינו לגרסה מלאה של הסינגל החדש של אמינם, "Crack a Bottle", שנחשפה ברשת. ד"ר דרה ופיפטי סנט גם בפנים

גרסה מלאה לשיר "Crack a Bottle" של אמינם נחשפה ברשת באתר Aceshowbiz. החברים ד"ר דרה ופיפטי סנט מתארחים בשיר, כל אחד בבית נפרד. את הפזמון שר אמינם, כיאה למסורת הראפרים שפוצחים בשירה שהתחיל קניה ווסט באלבומו האחרון.

האתר מדווח שהסינגל יהיה הראשון שיפתח את האלבום השישי והמצופה של אמינם, שייקרא "Relapse". וחלק ממילות הפזמון בתרגום חופשי הן: "אז פתח בקבוק, ותן לגוף שלך לנוע / אל תתנהג כמו דוגמן מרושל, הרגע זכית בלוטו".

במהלך 2008 דלף השיר הזה לרשת כשהוא לפני מאסטרינג רשמי באולפן, עם איכות סאונד לא גמורה ובלי הופעות האורח של דרה ופיפטי. אמינם הגיב בנושא לבילבורד כשאמר ש"השיר אפילו לא היה קרוב ללהיות גמור, וזה אפילו גרם לי להקליט הנחיה לדרה, כהצעה לאיך שהייתי רוצה שהקטע שלו יישמע".

אמינם, העונה לשם מארשל ברוס מאת'רס, זכה לפופולריות עצומה ב-99 עם "The Slim Shady", האלבום שזיכה אותו במעמד פלטינה כפול 5. האלבום האחרון שהוציא היה "Encore" בשנת 2004 ומאז סבבו את הכוכב שמועות באשר לפרישתו מעסקי ההיפ הופ. ב-2005 אף ביטל את חלקו האירופאי של סיבוב ההופעות שלו והכריז שהוא מאשפז עצמו בגמילה עקב תלות בגלולות שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully