וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אלבום וטור ללד זפלין בלי פלאנט

עינב שיף

7.1.2009 / 18:51

מנהלו של ג'ימי פייג' אישר כי להקת הרוק המיתולוגית מתכננת קאמבק נוסף לאחר הופעת האיחוד ב -2007, אך ללא הסולן. בתכנון: אלבום וסיבוב הופעות

אלבום חדש וסיבוב הופעות ללד זפלין – ללא רוברט פלאנט. אתר ה–NME מדווח כי מנהלו האישי של גיטריסט ההרכב, ג'ימי פייג', אישר כי הלהקה מתכננת להמשיך לפעול ללא סולנה האגדי.

"ג'ימי פייג' מנגן גיטרה מגיל 16", אמר מנהלו של פייג', פטר מנש לאתר music 6. "הוא אוהב להיות מוזיקאי, זה מה שהוא יודע לעשות. הוא לא רוצה להיות נהג מרוצים או שתדלן. פייג', ג'ון פול ג'ונס וג'ייסון בונהם ערכו הופעה ב–2007 עם רוברט פלנט, היה לשלושתם כיף בחזרות, לפני שפלאנט הופיע. הם החליטו שאם הם יוכלו למצוא זמר שיתאים להם – הם יעשו אלבום יצאו לסיבוב הופעות".

מנש הוסיף כי הוא תומך בהחלטת השלושה להמשיך הלאה, למרות שסירב להגיב על השמועות מי יהיה מחליפו של פלאנט. "פייג' וג'ונס נהנים לנגן ביחד, אמר מנש, "ג'ייסון בונהם הוא מתופף ממש טוב – אז למה? אנחנו רק צריכים למצוא זמר. מציאת זמר יהיה תהליך ארוך ומורכב, ואנחנו לא משדלים אנשים לעשות זאת, אז אל תתקשרו אליי בנושא".

ופלאנט?

פלאנט עצמו הודיע בחודש דצמבר כי הוא איננו מעוניין באיחוד מלא של לד זפלין, לאחר ההופעה המוצלחת מדצמבר 2007, למרות הזיכרונות הטובים מאותה הופעה. לאחרונה זכה פלאנט במדליה ממלכת אנגליה, על תרומתו לתעשיית המוזיקה. בנוסף, זכה פלאנט בתואר "הקול הגדול ביותר בכל הזמנים", במשאל ענק של תחנת "פלאנט רוק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully