וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבוחה - "Sun"

עינב שיף

8.1.2009 / 12:00

פרויקט הצד של גיא בן שטרית מאינפקציה ואטליז יתאחד להופעה מיוחדת הערב. לא לבעלי לב חלש

יח"צ - חד פעמי

כשגיא בן שטרית, גיטריסט להקת אינפקציה, הרגיש שלהקת האם לא מאפשרת לו את מלוא כושר הביטוי בלהקה, הוא לא ידע כל כך מה לעשות אז הוא פשוט הקים עוד להקה. זה קרה בשנת 1996, אז פגש בן שטרית את יפתח כדן ויחד עם עמרי הנגבי וירון ישראל מאינפקציה, הקים את להקת האלטר אגו בעלת השם החריף משהו, מטבוחה. בשנת 1997 פגש בן שטרית את הזמרת יעל קראוס (היום בפאניק אנסמבל ובהרכב בוסה) וכולם יצאו יחדיו לכבוש את העולם. או שלא.

הלהקה לא הוציאה מעולם חומר רשמי, אך כן שחררה סוג של סמפלר לרדיו, ממנו אתם יכולים להאזין כאן לשיר “Sun". לאחר מכן יצאה לפגרה בת תשע שנים, שתסתיים היום כשההרכב המלא יופיע בהופעה מיוחדת בלבונטין 7 בתל אביב, הערב בשעה 20:30.

"בזמן שאני הלכתי להשתעשע בארגז החול של הפושטקים", אומר גיא בן שטרית, שמאז הקים גם את אטליז המצליחה, "ויעל הלכה לעשות בוסה נובה. כשחזרנו, היינו עושים כל מיני פוליטיקות עדינות כדי שלא תהיינה מריבות בחזרות. אז אני נותן קצת פוש של פלפל, היא נותנת את שלה, וביחד זה כמו ראש של חצ'קון מוגלתי".

עבור בן שטרית, 36, ההופעה הזו משמשת כסגירת מעגל להרכב שלא מיצה את מלוא הפוטנציאל שלו. "מטבוחה הייתה המקום שלי למצות צדדים נוספים באמנות שלי", הוא אומר. "כי חבל שזה ייצא רק במקום אחד. איפה אני שם את ההרכב בציר הקריירה שלי? יש ציר, אין קריירה. אני יכול לנסות למתוח קו בין הנקודות, אבל זה ייצא ציור מעורפל מאד". בנוסף, בן שטרית מודה שמטבוחה היא סוג של הפוגה מהפעילות המוצלחת של אטליז, שחזרה לא מזמן מסיבוב הופעות באירופה. "זה די נוח, כי באטליז תמיד יש למישהו מה להגיד ואתה חייב להתחשב בזה", הוא אומר. "חסר לי המרכיב של האנדרגראונד, ועכשיו עם מטבוחה זה קורה. אפילו הכרחנו את עצמנו להופיע, בזה שפשוט קבענו תאריך. אמרנו "יש הופעה ב- 9 בינואר. בואו נעשה חזרות, כדי שזה ייצא בסדר".

***

להקת מטבוחה תופיע הערב במועדון לבונטין 7 בתל אביב, בשעה 20:30.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבוחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully