וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואלס עם באשיר" מועמד לזר הטוב ביותר באוסקר הבריטי

עינב שיף

7.1.2009 / 22:33

הישג נוסף בשרשרת הבלתי תיאמן לסרטו של ארי פולמן, שדורג בין חמשת המועמדים הסופיים לפרס היוקרתי. בנוסף, זכה הסרט למועמדות גם בפרסי הכותבים בקטגורית התסריט הדוקומנטרי

מועמדות מכובדת נוספת לסרט "ואלס עם באשיר". היום נודע כי סרטו של ארי פולמן הוא בין חמשת המועמדים הסופיים לפרס "הסרט הזר הטוב ביותר" של האקדמיה האנגלית לסרטים, המעניקה את פרס ה–BAFTA, המכונה גם האוסקר הבריטי. "ואלס" יתחרה עם " The Baader Meinhof Complex", " I’ve Loved You So Long", "גומורה" והסרט המצויר הנוסף ברשימה, "פרספוליס". בנוסף, מונה אתר "וראייטי" את "ואלס עם בשיר" כאחד מחמשת הסרטים המועמדים לפרס "סרט האנימציה הטוב ביותר". לפי דיווחי האתר, סרטו של פולמן הוא בין עשרת הסרטים המועמדים גם לפרס על האפקטים הויזואלים הטובים ביותר. המועמדים הסופיים בכל קטגוריה ייחשפו ב–15 בינואר, כשהטקס עצמו ייערך ב–8 בפברואר.

"ואלס עם באשיר" זכה למועמדות מכובדת נוספת, הפעם בטקס פרסי גילדת הכותבים האמריקאית, בקטגורית "התסריט הדוקומנטרי הטוב ביותר". הפרסים עצמם יוענקו ב - 7 בפברואר, בטקס שייערך בו זמנית בלוס אנג'לס ובניו יורק.

זהו המשך המסע המכובד של "ואלס עם באשיר" בדרך למועמדות אפשרית בטקס פרסי האוסקר. ביום א' הקרוב יתמודד הסרט על פרס "הסרט הזר הטוב ביותר" בטקס גלובוס זהב. זאת, כשבוע לאחר שהסרט כבר זכה בתואר "סרט השנה" של איגוד המבקרים האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully