וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

7.1.2009 / 23:51

ועידת הפסגה של מריל סטריפ ופיליפ סימור הופמן, מאבקו של מהנדס בתעשיית הרכב ועוד. סרטים חדשים על המסך הגדול

ספק

מפגש הפסגה המדובר בין מריל סטריפ לפיליפ סימור הופמן מתקיים בסרטו של ג'ון פטריק שאנלי, על רקע בית ספר קתולי ברובע ברונקס שבניו יורק. סטריפ משחקת את מנהלת המנזר, הנאבקת בכומר הצעיר נחשד על ידה בניהול רומן עם נער שחור, ואולי לא רק איתו. העימות בין השניים הופך בלתי נמנע ומעלה שאלות קשות בנושאי דת ואמונה. במאי: ג'ון פטריק שאנלי. שחקנים: מריל סטריפ, פיליפ סימור הופמן, איימי אדאמס, ג'וזף פוסטר, לויד קליי בראון (104 דקות)

הברקה

סרט המבוסס על סיפור אמיתי, מרתק ורלוונטי לימים בהם תעשיית הרכב האמריקאית נמצאת במשבר כה חריף. בוב הוא מרצה בקולג' מקומי בדטרויט, בירת מפעלי הרכב האמריקנים כאשר הוא מצליח להמציא רכיב שיותקן בכל רכב (החלק במגבי השמשות שגורם להם לפעול במהירויות שונות). בוב מאמין שהגשים לחלוטין את החלום האמריקאי ומעתה והלאה יתנהלו חייו בשלווה, אלא שתעשיות הרכב הענקיות מרחיקות את בוב מהמצאתו. במהרה הוא הופך למטרה לאיומים ומאבקים משפטיים קשים, נתקף אובססיה וחרדה לעתיד משפחתו, ומשיב מלחמה על הצדק אשר מגיע לו. במאי: מארק אברהם. שחקנים: גרג קיניר, אלן אלדה, לורן גראהם, דרמוט מאלרוני (119 דקות)

שיעורי נהיגה

כיצד הופכים חופשת קיץ משעממת ושיעורי נהיגה מסויטים עם אמא לחוויה בלתי נשכחת? בן האאוטסיידר בוחר להיות עוזר אישי של שחקנית מזדקנת, אשר מגלה בפניו צד של החיים שלעולם לא חשב שיכיר. היא מצידה, תמצא בבן הרבה יותר מעוזר אישי. במאי: ג'רמי ברוק. שחקנים: רופרט גרינט, לורה ליני, ניקולס פרל, ג'ולי וולטרס (94 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully