וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביסטי בויז מוציאים מחדש

עינב שיף

9.1.2009 / 3:34

הרכב ההיפ-הופ האגדי ישחררו גרסת יום הולדת 20 לאלבומם המבריק והחלוצי "Paul's Boutique"

הביסטי בויז ישחררו גירסה מיוחדת של אלבומם השני והחלוצי, "Paul's Boutique" במלאת 20 שנים לצאתו. האלבום, שנחשב למהפכני בזכות ההפקה המוזיקלית עתירת הסימפולים של ה – Dust Brothers יצא בשנת 1989 ולמעשה שינה את שפת ההיפ-הופ. מאז יציאתו, האלבום כיכב כמעט בכל רשימה המדרגת את 100 האלבומים הגדולים של המאה העשרים. הלהקה הודיעה על המהדורה המיוחדת באתרם הרשמי, לאחר מספר חודשים של שמועות בנושא.

גרסת יום ההולדת של האלבום תכיל את הדיסק המקורי, לאחר שעבר רימאסטרינג, כשבינתיים הלהקה שומרת קרוב לחזה את שאר הבונוסים. אתר פיצ'פורק מדווח כי ככל הנראה יצורף למהדורה DVD, אשר יכיל פרשנות של חברי הלהקה, אדם "אד-רוק" הורוביץ, פול "MCA" יאוץ' ומייק "מייק די" דאימונד, על כל שיר ושיר. לפי דיווחים שונים ייתכן ויצורפו גם קטעי בונוס שלא ראו אור מעולם.

הביסטי בויז הוקמו בניו-יורק בשנת 1979 כלהקת הארד-קור פאנק. ההרכב הוציא שישה אלבומי אולפן עד היום, האחרון שבהם הוא To The 5 Boroughs"", שהוקדש לניו-יורק לאחר פיגועי האחד עשר בספטמבר. בשנת 2007 הוציאה הלהקה אלבום מיקסטייפ משובח. בראיון ל – BBC, אמר הורוביץ כי הלהקה מתכננת אלבום חדש במהלך שנת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully