וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 31

אמיר אגוזי

9.1.2009 / 13:05

המלחמה רק מחמירה והדיכאון מחריף. המיקס השבועי של אמיר אגוזי הוא כדור סרוקסט מרוכז של מוזיקה להרגעת המצב

Lambchop – Up With the People (Zero 7 remix) // City Slang

Kinny ft. Souldrop – Water for Chocolate // Tru Thoughts

The Alchemist – Key to the City (instrumental) // Koch

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Fat Freddy’s Drop – Pull the Catch // Kartel

Ava Leigh – Over the Bridge // Roots Garden

עוד שבוע עבר והעניינים רק החמירו. את הפודקאסט של השבוע, רדיופוני מתמיד, אנחנו פותחים עם הרמיקס האפי של זירו 7 ללאמבצ'ופ, שבכלל היה אמור להיכלל עם נבחרת מרוממי הרוח של שבוע שעבר ובטעות נשאר מאחור. אחריו שיר חדש מאלבום הבכורה של קיני הקנדית-ג'מייקנית-שבדית (לשעבר מהצמד קיני & הורן), שייצא בקרוב בלייבל האנגלי טרו ט'ותס ומופק על-ידי אמני הלייבל נוסטלגיה 77, הינט וקוואנטיק.

שיר חדש של פאט פרדי'ס דרופ הוא תמיד מאורע מבחינתי, ו-"Pull the Catch", הסינגל השני מתוך אלבום האולפן השני שלהם שעתיד לצאת בהמשך השנה, שמוצא אותם עם סאונד שטרם שמענו מהם. מקצב רגאיי-סינתטי (כמעט אייטיזי באופיו), על קו המשווה שבין הדאונטמפו לגרוב איטי וסוחף, מעוטר בקולו יוצא הדופן של הזמר דאלאס "ג'ו דוקי", בטון מלנכולי מתמיד. אחריהם, אווה לי, אנגלייה בלונדית צעירה, עם שירה היפהפה "Over the Bridge" (על ה-Levi רידם של מנאסה), במיטב מסורת הלאברז-רוק (תת-ז'אנר של רגאיי) – פנינה אהובה במיוחד ששמורה לרגעים עדינים.

Little Boots – Meddle (Joker remix) // 679

Om’mas Keith – City Got Me Watchin’ // RBMA

Charles Bradley & the Menahan Street Band – The Telephone Song (Tired of Fighting) // Daptone

Shaggy – Bad Man Don’t Cry // Big Yard-VP

ואם באנגליות צעירות ובלונדיניות אנו עוסקים, אז אולי כבר קראתם על סנסציית הפופ הטרייה ליטל בוטס בכתבתה של דפנה לוסטיג שהופיעה כאן באתר לפני כמה ימים. אני לא מכיר את חומריה המקוריים, אבל הרמיקס של ג'וקר, צעיר בעצמו ומפיק הדאבסטפ הנבחר של 2008, הוא אחד הקטעים האהובים עליי בעת האחרונה. ג'וקר מלביש את שירה המהורהר של בוטס הקטנה על מקצב דאבסטפי (אבל לפני שאתם קופצים ומקצפים, כאן בערך נגמר הדמיון עם מה שבדרך-כלל נתפס כדאבסטפ) – והופך אותו לממתק פופ חללי ומהפנט שאפילו בוטסי קולינס היה מאשר בנענוע. לא צחוק.

ממשיכים עם שיר קטן של אומאס קית' מקולקטיב סא-רא, ואחריו הגרסה הווקאלית לאחד מהקטעים הבולטים באלבומם המומלץ של המנאהן סטריט באנד (אגב, "Tired of Fighting" שלהם – הגרסה האינסטרומנטאלית לאותו קטע - צריך להיות ה-מוטו של ימים אלו, ולא רק למתרחש עם שכנינו – גם עם חברינו וחברותינו ועם עצמנו). ואם מישהו נבהל מהופעתו של שאגי מר בומבסטיק פה בפלייליסט – חכו שתשמעו את הקטע הנ"ל, בו הוא עושה כבשלו מעל סימפול סול כבד, שלא בכדי ממוקם אחרי נבחרת הכוכבים של הלייבל דאפטון לקרטיס. צריך לשמוע כדי להאמין.

Curtis Mayfield – Mighty Mighty (Spade & Whitey) // Curtom

Moodymann – Hello 2morrow // KDJ

Onra – My Comet // All City

Thriller – unknown // white

The Revenge – Night Flight // Jiscomusic

קצת קרטיס תמיד בא טוב בעתות מריבה ומצוקה (גם אם הוא דיבר על יריבים קצת אחרים), ואחריו הקטע "Hello 2morrow" מתוך האי.פי החדש של מודימאן, "Detroit ‘67", שעל אף המעטפת שמרפררת למהומות השחורים המפורסמות, מוצא אותו דווקא בוויב פימפי מתמיד, כולל מבט אופטימי אל העתיד. אחריו, שני קטעים חדשים שממש במקרה (לפחות ככל הידוע לי) נשענים על אותו סימפול עלום (מישהו מזהה?), עם אינטרפרטציות די שונות מבחינת טמפו וכוונה (הראשון בכיוון הביטים א-לה פליינג לוטוס, והשני בכלל דיסקו-בוגי שכזה). ובהמשך ישיר – אחד משני הריליסים האחרונים של לייבל הדיסקו רי-אדיטים המעולה ג'יסקו מיוזיק, שכמיטב המסורת קודם נועל אותך על מקצב דיסקו עמוק ומוארך, ורק אז חושף את הסטיבי הפנימי שלו.

Savath & Savalas – Um Girassol da Cor de Seu Cabelo // Warp

Coleco – Campfire Funk // Soul Motive

צמד סיום – הקטע המרכזי מתוך האלבום "Apropat" של סאבאס & סאבאלאס, אחד מהאלבומים השקטים האהובים עליי, שמומלץ בחום למי שטרם נתקל בו. מיד אחריו - אפוס הנו-Fאנק (על גבול הנו-ג'אז אם עוד יש יצור שכזה ומישהו שמכיר בו), מתוך התקליט האחרון והנפלא בלייבל הצעיר Soul Motive (בו יצא "Snake Eater" של ג'וקר שהוזכר מעלה), ששוב הפתיעו אותי עם תקליט שמשני צדדיו קטעים פרוגרסיביים (לא הז'אנר חלילה) ומעניינים שמפגינים מעט מאוד כבוד לתיחומי ז'אנרים למיניהם. כמו שצריך ולמען עתיד טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully