וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליק וברי סחרוף למופע המחווה לז'אן ז'אק גולדברג

עינב שיף

14.1.2009 / 13:46

ערב המחווה למתופף האגדי מתחזק בלהקה הגאונית מהאייטיז ובנסיך הרוק הישראלי

הקליק מטצרפים למופע לזכרו של ז'אן ז'אק גולדברג. הלהקה המבריקה של דני דותן, אלי אברמוב ועובד אפרת וז'אן ז'אק, תתאחד באופן חד פעמי לצורך המופע, כשאת מקומו של גולדברג על התופים לא יתפוס מתופף אחר, אלא מכונת תופים. אל הקליק תצטרף המוזיקאית יסמין אבן, ששיתפה פעולה עם הלהקה באיחוד הקודם, בשנת 2001. הקליק פעלו בשנות ה-80 והיו לאחת מלהקות הניו-וייב והפוסט-פאנק שעיצבו את הצליל של שנות ה – 80 בישראל.

הלהקה הוציאה שני אלבומי אולפן, אלבום הופעה שלא ניתן להשיגו ו - EP שליווה את איחוד הלהקה והוצאתם מחדש של שני אלבומי האולפן. בין השירים שהפכו אותם לאבן דרך משמעותית במוזיקה הישראלית: "לא צריך שתדליקו לי נר", "כל האמת", "אינקובטור" ו"גולם".

כעת ניתן לפרסם כי גם ברי סחרוף ישתתף בערב המחווה למתופף האגדי. גולדברג ליווה את סחרוף שנים ארוכות, הן בפורטיסחרוף ובהרכב משותף אחר שלהם, Foreign Affair. גולבדרג אף ליווה אותו באחד מסיבובי ההופעות האחרונים שלו.

מופע המחווה לז'אן ז'אק גולדברג, במלות שנתיים למותו, יתקיים ב – 20 בינואר במועדון הבארבי בתל אביב. באירוע יופיעו בנוסף לקליק, גם אסף אמדורסקי, אהוד בנאי, רמי פורטיס, עמיר לב ואמנים נוספים. הערב ייקרא "לא צריך שתדליקו לי נר". המופע יתחלק לשני חלקים, כשבחלק הראשון יבוצעו שירים שנכתבו לזכרו של ז'אן ז'אק על ידי אמנים שונים ובחלקו השני יתקיים ג'ם סשן שיוקלט לאחר מכן לאלבום מיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully