וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

15.1.2009 / 10:25

שובר הקופות של דיוויד פינצ'ר, ראסל קרואו מפקח משטרה ודרמת סמים מפתיעה. חדשים על המסך הגדול

הסיפור המופלא של בנג'מין באטן

שובר הקופות של בראד פיט בבימויו של דיוויד פינצ'ר נוחת בישראל בשיאה של עונת הפרסים, בה הוא נוחל עד עתה תבוסה אחר תבוסה. למרות זאת מדובר באחד הסרטים המרוויחים והמדוברים של התקופה, ובו מסופר על בנג'מין באטן, שפשוט לא מסוגל לעצור את הזמן, אך גם הזמן לא מסוגל לעצור אותו. כך, במקום להזדקן, בנג'מין הולך ונהיה צעיר יותר, מה שהופך את חייו למסובכים, במיוחד עם אהובתו דייזי (קייט בלאנשט). במאי: דיוויד פינצ'ר. שחקנים: בראד פיט, קייט בלאנשט תילדה סווינטון, ג'ייסון פלאמניג (166 דקות)

הרכות שלפני החשיכה

ראסל קרואו מככב במותחן הדרמטי של ג'ון פולסון כמפקח משטרה העוקב אחר רוצח בשם אריק (ג'ון פוסטר), שהרג את הוריו אך הצליח להתחמק. שנים לאחר מכן, נערה ושמה לורי מתעניינת בסיפורו של אריק ומחליטה להתחקות אחר עקבותיו. מפקח המשטרה, המודע לנטיותיו האלימות של אריק יעשה הכל בכדי למנוע את הרצח הבא, אך האם גם לאריק מגיעה הזדמנות? במאי: ג'ון פולסון. שחקנים: ראסל קרואו, ג'ון פוסטר, לורה דרן, מייקל קלי (101 דקות)

בובי זי

פול ווקר כטים קירמי, חייל מארינס משוחרר, המסתבך קשות בבית הכלא בו הוא מוחזק בבידוק. סוכן משטרתי מציע לו עסקת חלומות, שבמהלכה יתחזה לבובי זי, סוחר סמים מפורסם שנעלם מעל פני השטח. טים מסכים, אלא שהסיפור מסתבך ומאלץ את קירמי לנקוט בצעדים מפתיעים במיוחד. במאי: ג'ון הרצפלד. שחקנים: פול ווקר, ג'ייסון פלמינג, לורנס פישבורן (97 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully