וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת האביב של NBC

עינב שיף

16.1.2009 / 15:12

NBC קבעה תאריך מדויק לחילופי קונאן-לנו-פאלון בתכניות הלילה וגם הכריזה על העונות והסדרות החדשות הצפויות באביב

נקבע לוח הזמנים לחילופי מגישי תוכניות הלילה של NBC. קונאן אובריאן, מנחה הלייט נייט המצליח ינחה את תוכניתו האחרונה ב– 20 בפברואר 2009, לאחר מכן יתפוס את מקומו ג'ימי פאלון ב– 2 במרץ. אובריאן ימתין עד ה– 1 ביוני, אז סוף סוף יתפוס את מקומו של ג'יי לנו. לנו ינחה את תוכנית הלילה שלו בפעם האחרונה ב– 29 במאי, ובכך יסכם 17 שנות הנחייה. טרם נקבע מועד עלייתה המדויק לשידור של הטוק-שואו החדש של לנו ברשת NBC.

חילפי הכיסאות בין המגישים נדונו במשך זמן רב ברשת עד לאחרונה, אז הוחתם לנו על חוזה חדש בשווי מיליוני דולרים שסיים את הספקולציות והשאירו ב– NBC. מעברו של לנו לפריים טיים לתוכנית בת חמישה ימים בשבוע, עוררה דאגה רבה בקרב יוצרים, שכן היא מצמצמת את השעות המוקדשות לתוכן חיצוני בפריים טיים. בתדרוך לכתבים שערכה NBC אמש, הצהירה מנהלת מחלקת הפריים טיים, אנג'לה ברומסטד כי "תוכניתו של ג'יי לנו לא תביא לקיצוץ בפיתוח תסריטים". עוד הוסיפה ברומסטד כי הרשת עובדת כבר עתה על פיתוחן של שש דרמות וארבע קומדיות חדשות. ברומסטד ציינה כי עתידה של "גיבורים", אשר מספקת נתוני רייטינג מאכזבים לאחרונה", בטוח למדי. "ליפסטיק ג'אנגל", "Knight Rider" וKath & Kate"" לעומת זאת, נמצאות בסכנת ביטול. כמו כן הודיעה NBC, כי "המשרד", "רוק 30" ו"לרדת בגדול" ישובו לעונות נוספות ב – 2009/2010.

יש גם תכניות חדשות

בנוסף לקביעת לוחות הזמנים של תוכניות האירוח, הודיעה NBC על התוכניות הפריים טיים שיעלו באביב הקרוב. על פי NBC, נקבע כי ב- 9 באפריל תעלה סדרת המוקומנטרי החדשה של איימי פולר, שתעסוק בחייה של בירוקרטית בממשל מקומי באינדיאנה. באותו תאריך תעלה "Southland" דרמת המשטרה החדשה של ג'ון וולס, שתתפוס את מקומה של "ER" הוותיקה של אותו וולס, שתחזיר את נשמתה לבורא הטלוויזיה בתום 15 עונות. "Kings", סדרה נוספת שעוקבת אחרי משפחת מלוכה (בהשתתפות איאן מקשיין מDeadwood"" ואימון ווקר מ"אוז"), תעלה ב– 15 במרץ ותשודר בימי ראשון. תוכנית נוספת שתעלה באביב היא "The Chopping Block" (11 במרץ) בהשתתפות מרקו פייר ווייט, השף מהתוכנית הבריטית Hell's Kitchen"". בתוכנית יתחרו זוגות של שפים ומסעדנים על פרס בגובה 250,000 דולר לפתיחת מסעדה משלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully