וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אירועי אובמה

עינב שיף

18.1.2009 / 17:01

ביום שלישי ייכנס ברק אובמה באופן רשמי אל הבית הלבן. אמריקה עדיין חוגגת את המאורע עם נשפים והופעות

השבוע הקרוב יהיה כולו של הנשיא הנבחר ברק אובמה, שיושבע ביום שלישי לתפקיד הנשיא ה– 44 של ארצות הברית (לפחות עד שיכריזו על המועמדויות לאוסקר, ואז זה יהיה השבוע של ארי פולמן). כפוליטיקאי נערץ, אמנים רבים התגייסו לצידו של אובמה במהלך הקמפיין וכעת הם יסגרו את המעגל על ידי השתתפות בעשרות נשפים לכבוד הנשיא החדש. אז אם אתם בוושינגטון, המדריך הבא יהיה אפקטיבי עבורכם. אם לא – תדעו מה לחפש אחר כך ביו טיוב.

יום א'

ה-אירוע לכבוד אובמה וסגן הנשיא ביידן יתקיים במרכז לינקולן שבעיר הבירה האמריקנית, שם יופיעו בונו, ברוס ספרינגסטין, שריל קרואו, ביונסה, ג'וש גרובן, רנה פלמינג, ג'ון לג'נד, הרבי הנקוק, מרי ג'יי בלייג', גארת' ברוקס, וויל איי.אם, סטיבי וונדר, אשר ושקירה. ג'יימי פוקס, דנזל וושינגטון, קווין לטיפה ומרטין לותר קינג השלישי יקראו טקסטים היסטוריים לכבוד האירוע. הנשיא וסגנו צפויים להגיע.

בנוסף, יתקיים אירוע ""Dreams From My Father American Scholars Inaugural Ball, בהשתתפות מייסי גריי,אל. אל. קול ג'יי ואלישיה קיז. לצד האירוע הזה יתקיים אירוע השבעה בעל צביון לטיני, בהשתתפות מארק אנטוני וכוכבים לטינים נוספים. עוד נשף שיתקיים באותו היום הוא Declare" Yourself", בהנחיית ג'סיקה אלבה ועם הופעות של מארון פייב, ג'ון לג'נד, סמנתה רונסון ועוד.

יום ב'

יום חג לילדים ברחבי ארצות הברית, שזוכים לאירוע מיוחד שלהם בהשתתפות אלילים כמו הג'ונאס בראדרס, מיילי סיירוס ודמי לובאטו, כשמישל אובמה ומשפחתה עתידים לכבד את האירוע בנוכחותם. חובבי ההיפ הופ ימשיכו לחגוג עם יאנג ג'יזי, אל. אל קול ג'יי וטי. איי. בנוסף, ג'יי זי יקיים הופעה אינטימית עם להקה בתיאטרון וורנר. הביסטי בויז ושריל קרואו יארחו את אירוע "Hey, America Feels Kinda Cool Again" במועדון ה – 9:30 המיתולוגי.

יום ג'

יום ההשבעה עצמו יכיל מספר נשפים רשמיים ולא רשמיים. ראשית, באירוע ההשבעה עצמו תשיר ביונסה את “At Last”, במקור בביצוע של אטה ג'יימס. בנוסף אמורים להופיע בטקס הצ'לן יו יו מא והזמרת האגדית ארית'ה פרנקלין. נשף ה "Neighborhood Ball" יהיה הנשף המרשים שמחוץ להשבעה, עם הופעות של ג'יי זי, ביונסה, מריה קארי, אלישיה קיז, שאקירה, פיית' היל וסטיבי וונדר. נשף ה Urban Ball"" יארח את לודקריס, ביג בוי (אאוטקסט), מוניקה והראפר T-Pain. נשף נוסף הוא ה the Creative Coalition gala"", עם השחקנית אן הת'אווי, מגי ג'ילנהול, ג'וש לוקאס, אלביס קוסטלו וספייק לי. אירוע ה"Equality Ball" יארח את סינדי לאופר, רופוס ויינרייט ומליסה את'רידג'; לצד כל אלו, יתקיימו עשרות נשפים רשמיים בחלוקה לקטגוריות ("נשף מדינת הבית של אובמה", "נשף מדינת הבית של ביידן" וכו'), כאשר כל נשף מארח אמנים שונים. מדינת הבית של אובמה למשל, תארח את קומון וג'ק ג'ונסון, ואילו מדינת הבית של ג'ו ביידן תארח את מארון 5.

בנוסף לכל אלו, רשת MTV הודיעה מיהם האמנים שישתתפו באירוע Be The Change"", בו עתיד אובמה לנאום לצעירי ארצות הברית. קנייה ווסט, Fall Out Boy ו - קיד רוק יזכו להגיע לנשף הנכסף. רשת CNN תלווה את יום ההשבעה ביום שידורים מיוחד, שיחל ב– 12 בצהריים שעון וישראל ויימשך עד לתום טקס ההשבעה, שיתקיים בשעה 019:0. .בקיצור, לא יהיה משעמם בוושינגטון השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully