וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ורוניקה מארס" לקולנוע

עינב שיף

19.1.2009 / 15:13

יוצר הסדרה אישר כי הוא עובד על תסריט קולנועי לסדרת הטלוויזיה המצליחה

רוב תומאס, יוצר הסדרה המצליחה, "ורוניקה מארס" (שאמנם לא היתה חזקה ברייטינג אבל צברה קהל מעריצים נאמן) אישר כי הוא עובד על גרסה קולונעית לסדרה בכיכובה של קירסטן בל. "זה הפרויקט הבא שלי", אמר תומאס ל"IFMagazine". בנוסף, רמז תומאס על זהות מפיק הסרט, ג'ואל סילבר, שהפיק בין שלל סרטים, גם את "מטריקס". "הכתיבה שלי היא רק חצי מהנושא. מישהו צריך לשלם על זה. לג'ואל סילבר יש את ערימת הכסף. הוא התקשר אליי ושאל 'אתה יכול לעשות את זה עכשיו?'" אמר תומאס. "קריסטן רוצה לעשות את זה. ג'ואל רוצה את זה ואני רוצה את זה. בשבילי, זהו הפרויקט הבא שלי".

תומאס סירב למסור פרטים על העלילה הצפויה בגרסת הסרט. "70 אחוזים ממנה נמצא אצלי בראש", אמר תומאס. "אני מרגיש שחזרתי למסלול, אבל אני לא רוצה לספר על זה עדיין". עם זאת, אמר תומאס כי אין כוונה להמשיך את קו העלילה המקשר בין בל ל– FBI, כפי שנרמז בדי. וי. די של העונה השלישית. "אנחנו לא נלך לכיוון הזה. הסרט ייפתח בימים האחרונים של הקולג', כך שורוניקה תהיה בסוף ימי האקדמיה שלה", דברי תומאס.

"ורוניקה מארס" נמשכה שלוש עונות (2007-2004) והביאה את קורותיה של קריסטן בל בתפקיד ורוניקה, נערה מתוחכמת ורגישה הפותרת תעלומות במסגרת בית הספר התיכון והקולג' בהם היא למדה. הסדרה ירדה לאחר שרשת CW הבינה כי היא יכולה להשקיע פחות כסף בפורמטים כמו "מי רוצה להיות הפוסיקט דול הבאה?" ולקבל אחוזי צפייה גדולים יותר. בל התאוששה מהר מירידת הסדרה והצטרפה ל"גיבורים" בדמותה של אל, נערה עם תסביך אב שהכוח שלה הוא לייצר חשמל. בל השתתפה גם בסרט "קח את זה כמו גבר", מסרטי חבורת אפטאו המצחיקים ומקריינת את קולה של נערת הרכילות המסתורית ב"אחת שיודעת".

"ורוניקה מארס" שודרה בישראל בערוץ EXTRA HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully