וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרה ברנהרד לישראל

עינב שיף

19.1.2009 / 14:36

פסטיבל "אשה" חוזר לסיבוב נוסף ועמו כוכבת הסטנד-אפ האמריקאית וגרסה נשית של איה כורם, אניה בוקשטיין, אפרת גוש ואמילי קרפל ל"כוורת"

פסטיבל "אשה" חוזר לתיאטרון חולון ומביא עמו הופעות מוזיקה, תיאטרון ואירועים נוספים שיחגגו את יום האישה הבין לאומי. הפסטיבל, שייערך השנה בסימן הומור נשי, יתקיים ב-25 בפברואר ויימשך עד ה-28. בין האירועים המתוכננים: הופעה מיוחדת של הסטנדאפיסטית הוותיקה סנדרה ברנהרד, שתופיע בליווי להקה וערב מחווה נשי ללהקת "כוורת" בניהולה המוזיקלי של איה כורם ובהשתתפות אניה בוקשטיין, אמילי קרפל ואפרת גוש.

אירועים מיוחדים נוספים בפסטיבל יהיו הקרנת בכורה לסרט "צמדים בתרבות" של ענת גוב ועדנה מזי"א, שיפתח את הפסטיבל. כמו כן תעלה בבכורה ההצגה "אומרים שהיא קוקו" בכיכובן של שרית וינו-אלעד ורמה מסינגר, מופע הדראג "פאות קדושות", תוכנית מיוחדת של אוהד נהרין ולהקת בת-שבע עם מוזיקה שחיבר עברי לידר, הצגות מיוחדות ותערוכת אדריכלות במדיטק חולון בנושא "קיימות ואורבניזם".

בנוסף, יציע הפסטיבל אירועים ללא תשלום, בשיתוף ערוץ HOT בידור ישראלי. סינמטק חולון יקרין סרטים שגיבוריהם הן נשים ומוזיאון הקריקטורה והקומיקס יארח את לייזה דונלי, קריקטוריסטית בכירה של העיתון "ניו יורקר". המנהלת האמנותית של הפסטיבל היא ריבי פלדמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully