וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה בביוף והמונוטוניקס עושים כבוד

עינב שיף

20.1.2009 / 10:20

נציגיה הבולטים של האלטרנטיבה הישראלית כבר משובצים לפסטיבלים באירופה: בביוף להולנד והמונוטוניקס לנורווגיה עם הארקטיק מאנקיז

נועה בביוף והמונוטוניקס, נציגיה הבכירים של ישראל בתפוצה האלרטנטיבית, מתחילים להתכונן לעונת הפסטיבלים של הקיץ עם שני תאריכים חדשים ומעניינים.

בביוף תופיע בפסטיבל “Motel Mozaique", שיתקיים בהולנד בחודש אפריל. הזמרת, שהוחתמה לפני כשנה וחצי בלייבל האמריקאי הנחשב Drag City תופיע לצידם של 2Many Djs (למעשה הצמד סולווקס), A-Trak, להקת And You Will Know Us By The Trail Of Dead, The Whitest Boy Alive של ארלנד אוי (Kings Of Conbvinience) ועוד. הליין של הפסטיבל משנים קודמות כולל שמות כמו חוזה גונזלס, הליברטינס, פיצ'ז, טי וי און דה רדיו, CSS וכו', כך שסביר להניח שהליין אפ הסופי יספק לבביוף חברה טובה. בביוף חוזרת בימים אלו לביקור מולדת נדיר יחסית, במסגרתו היא תופיע בתאריכים הבאים:

28.1 – לבונטין 7, תל אביב, יחד עם עמית ארז. אורחת: עינב ג'קסון כהן
30.1 אוגנדה, ירושלים (הופעת צהריים)
30.1 מרתף 10, חיפה (הופעת ערב, עם עמית ארז)
5.2 מועדון מיילסטון, בנימניה, עם עמית ארז.

עמי שלו ישפוך בירה על אלכס טרנר?

מהצד המופרע יותר של הסקאלה, המונוטוניקס ימשיכו את מסע הניצחונות שלהם מ-08 גם ב-09. להקתו של עמי שלו תעשה שמות בבמת פסטיבל Oya Festival באוסלו נורווגיה, לצד הד-ליינרז מכובדים במיוחד, הארקטיק מאנקיז. להקת הרוק'נ'רול המשובחת מאנגליה חוזרת להופעות, כנראה עם חומרים מהאלבום השלישי המתקרב, עליו הם עובדים עם ג'וש הום מלהקת קווינז אוף דה סטון אייג'. בנוסף יופיעו בפסטיבל ההרכב הנורווגי הנחשב רויקסופ ואחד השמות המאוזכרים ביותר בסיכומי השנה של 2008, בון אייבר. הפסטיבל הנורווגי הוא רק תחילת הדרך עבור ההרכב, שצפוי להופיע בפסטיבלים רבים לאחר הצלחת הטור האירופאי הקודם של הלהקה, שכלל חימום להרכב Meat Puppets, הופעה בפסטיבל שאצר מייק פאטון ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully