וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה המוזיקאית ענת דמון

עינב שיף

20.1.2009 / 16:04

המוזיקאית שגם ניהלה את להקת רוקפור והיתה פעילה בלייבל "אנובה" הלכה לעולמה כתוצאה ממחלת הסרטן

המוזיקאית ענת דמון הלכה לעולמה כתוצאה ממחלת הסרטן שהתפשטה בגופה. דמון, שבפברואר הקרוב היתה אמורה לחגוג יום הולדת 45, נקברה היום בבית העלמין של קרית שאול. בנוסף לקריירה כמוזיקאית, שימשה דמון כמנהלת אמנים, בין השאר של להקת רוקפור.

"היא הייתה בן אדם מאד מיוחד", אמר ברוך בן-יצחק מלהקת רוקפור לוואלה! תרבות, שהיה בעבר גם בן זוגה של דמון. "היא תמיד אהבה את רוקפור, היא תמיד אמרה שאנחנו עושים את הקטע שלנו, שביחד נכבוש את העולם והיא באמת האמינה בזה. במובן הזה, היא הייתה חסרת גבולות ויכולה להרים פרויקטים שהייתי רק מפחד מלחשוב עליהם. היא היתה נכנסת עם הראש בקיר ומנסה לשבור אותו".

דמון הוציאה בעצמה אלבום נפלא בשנת 2004, בשם “Falling”. האלבום זכה לביקורות נלהבות בישראל ומעבר לים (בכנס CMJ הנחשב בניו יורק), שם הופיעה דמון עם שיריה אך לא זכה להצלחה מסחרית. לצד זה, דמון נחשבת לאחת ממובילות תהליך ההקמה של הלייבל האלטרנטיבי "אנובה", אותו היא נאלצה לעזוב לפני כשנה וחצי, על רקע התפשטות המחלה בגופה. "היא לא הייתה מנהלת רגילה", אמר בן-יצחק. "היה לה כושר שכנוע והבנה מטורפת לצד השני, שזו התכונה שהכי למדתי ממנה. גם כשהייתי כועס לחלוטין, היא תמיד גרמה לי להבין את הצד השני".

  • עוד באותו נושא:
  • ענת דמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully