וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי למה כמה איך?

דרור רפאל

22.1.2009 / 1:50

תעשו לעצמכם טובה, עזבו את האספרסו, לכו להצביע, לכו לתרום דם, שתו קפה שחור. דרור רפאל מסכם שבוע עם 1 סוכר

מי חזק בביטחון?

מי חזק בכלכלה? מי חזק, מי גיבור ?מי צריך חיזוקים לגבריות שלו? מי מתבייש במרזל אבל גאה במרידור שסגר על חמישה מליון לא אתיים מגאידמק? מי שיחק עם קופות הגמל וקרנות הפנסיה שלנו ברולטה של הבורסה, ובגללו הפסדנו אלפי שקלים במשבר האחרון? מי חזק? מי חכם? מי גאון?

למה חייבים להצביע ?

אם חשבתם השנה שיש לכם פריבילגיה לשבת בבית קפה ולא להצביע אז תחשבו שוב. אלי ישי עדיין חושב שהומואים זו מחלה שצריך לקחת כדורים ושמשחררים מצה"ל על פרופיל 21 מי שחשוד כהומו. לאלי ישי יש בערך 15 מנדטים. שלמו על האספרסו ולכו להצביע למפלגה שפויה.

ליברמן חושב שצריך לטפל בחברי הכנסת הערבים כמו בחמאס. לליברמן יש בערך 15 מנדטים. ואתם? מה בשבילכם? אספרסו חזק או הפוך מוחלש? עם קצף או בלי חלב? תשאירו טיפ ותקומו להצביע. וחוץ מזה מה זה קפה מוחלש? מה אתם הומואים?

כמה אתם מעורבים?

נתתם דם לבדיקת התאמת מח עצם לילדים עמית ודן דן? חתמתם על העצומה נגד יונית לוי? סימסתם לאח הגדול? באיזו פעילות לקחתם חלק בזמן האחרון?

מי שחתם נגד יונית – הלב שלו נמצא במקום הלא נכון. מי שסימס לאח הגדול המח שלו נמצא במקום הלא נכון. מי שתרם דם למח עצם לילדים - גם המח וגם הלב שלו נמצאים בול במקום. מי שלא עשה אף אחד מהדברים האלה, שלפחות יצביע בבחירות.

איך שינו לנו את FM88?

עכשיו גם 88 אף אם חייבת קו. חייבת פלייליסט. חייבת לשדר את המובן מאליו. עוד תחנה שתשדר עוד מאותו הדבר. תגידו יפה שלום לדיאנה קראל ולדיאנה וושינגטון ולאלה ולואי, קבלו עוד U2 ועוד סטינג. להתראות בראד מנלו ושלום לבארי מנילו. אין מה לעשות, חייבים להיות כמו כולם לעשות כמו כולם לשדר כמו כולם. מה ששונה מה שאיכותי מה שטוב חייב לעוף. אין מקיאטו אין אמריקנו, נגמר הפוך חזק או אספרסו מוחלש יש נס או שחור. מה בשבילכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully