וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 33

אמיר אגוזי

23.1.2009 / 9:36

המיקס השבועי של אגוזי חוזר לשגרה - כל מה שאתם צריכים מהחודש הראשון של 2009 אצלכם להורדה. שווה

Mos Def – Quiet Dog // Downtown

Robert O’dell – Miss You // Citinite

הקאבר לסטונז של רוברט אודל שמופיע כאן הוא השיר הסטנדרטי ביותר מתוך האי.פי "Cazelica" שיצא לפני כמה שנים, ועכשיו ניתן גם לרכישה דיגיטאלית. איפשהו בין האלקטרו הפריקי של סופר_קוליידר, פרינס על אסיד נותן הופעה במועדון הווארהאוס סביב 2020 או מודימאן עם הזרקת Pאנק – גם הוא מומלץ לאותם רגעים בהם נדמה שכבר שמעתם הכול והכול נשמע כמו משהו שכבר שמעתם קודם.

JJ Cale – Ride Me High (Joakim remix) // Tigersushi

Gang Gang Dance – House Jam // Warp

התקופה שבין חג המולד לסוף ינואר דלילה בריליסים באופן מסורתי, במהלכה רוב פועלי תעשיית המוזיקה מתאוששים מקדחת סוף השנה ונערכים לקראת זו שבפתח. כך הופכת תקופה זו להזדמנות מעולה להשלמת פערים, ובעיקר מפנה קצת זמן להשקיע באותם אלבומים שרק סימנת כמעניינים, אך לא הספקת לצלול לתוכם כראוי. כך היו השבועות האחרונים שלי עם אלבומם הרביעי של גאנג גאנג דאנס, "Saint Dymphna" (שיצא בסוף אוקטובר), שהאזנות חוזרות ונשנות לו שבו אותי לגמרי. אמנם הקטע מתוכו שכלול כאן הוא כנראה השיר בעל המבנה הסטנדרטי ביותר מתוכו, עם השילוב הכי מתון בין האינדי-פופ למבני הקצב השבטיים וההיפר-אקטיביים והתפוצצויות הסאונד שמרכיבים את האלבום כולו, שכשלם חובר לחוויית האזנה מכשפת ומאוד מומלצת.

Red Rack’em presents Hot Coins – Whole New Way // Tirk

Meikbar – My Back // Rush Hour

Moodymann – Freeki Mutha F*cker // KDJ

Geeneus – In to the Future // Rinse

LD – Peace in Our Culture // Dub Police

Zed Bias & Joshua Black – Solitary Drop // Aquatic Lab

Sharmaji ft Maggie Horn – Break Your Heart // Soul Motive

Hudson Mohawke – Overnight // Warp

Boozoo Bajou – Kinder Ohne Strom // K7

Selda – Yaz Gazeteci Yaz // Finders Keepers

Alice Russell – Let Us Belong // Little Poppet

ומה עוד בפודקאסט השבוע? שיר חדש של מוס דף בפתיחה; קטעים חדשים של הוט קוינז (בלייבל Tirk, של אנשי נופוניק לשעבר) ומייקבאר ההולנדים, שמכניסים קצת בוגי ומוזיקליות לגל ה"כולם מדברים על נו-דיסקו אבל מפמפמים לכם את אותו ארבע על ארבע שכבר שמעתם בעבר"; הקטע הראשי מתוך האי.פי הפימפי של מודימאן; ג'יניוס עם עוד פצצת UK פאנקי שתשמע טבעית לגמרי גם בכל סט מניו-יורק או דטרויט; כמה פניני דאבסטפ מהעת האחרונה ("Break Your Heart" הגאראג'י של שארמאג'י הוא אחד מקטעי הדאנספלור האהובים עליי כרגע); "Overnight" מעורר הבאזז של האדסון מוהוק מתוך הריליס המתקרב שלו בווארפ; טעימות ראשונות מאלבומיהם החדשים של בוזו באג'ו הגרמני ואליס ראסל האנגליה; וקצת לפני הסוף, קטע מתוך האלבום של סלדה הטורקית, אחת ההוצאות המחודשות המדוברות והמוצלחות של הלייבל Finders Keepers של אנדי ווטל, שבסוף השבוע הבא יפגין את אוצרות התקליטיה העצומה והנדירה שלו בשתי מסיבות שיערכו בתל-אביב ובירושלים, לכבוד אלבומו של מארקי פאנק הירושלמי, "Forgot the Word". שבת דבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully