וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס איטליה לדו-קיום לאלי גרינפלד

עינב שיף

25.1.2009 / 10:17

היזם והמפיק הישראלי זכה לאות כבוד על פעילויותיו השונות, ביניהן פסטיבל העוד ופסטיבל "תרבות של שלום"

אלי גרינפלד, יזם ומפיק התרבות הישראלי, יזכה לפרס מיוחד על "קידום דיאלוג בין תרבויות" בחודש הבא באיטליה. גרינפלד, שבין יוזמותיו אפשר למנות את פסטיבל העוד ופסטיבל "תרבות של שלום", עבד עם ג'וני גרינווד וטום יורק, ששיתפו פעולה עם תזמורת נצרת, כוכב המוזיקה הצרפתי ג'ורג' מוסטאקי ועוד.

"דווקא עכשיו, חשוב לא לאבד אפשרות של דיאלוג ישראלי ערבי", כתבו בוועדת הפרס. "אלי גרינפלד יוצר דיאלוג בין תרבויות זה שנים רבות". הפרס, שבין זוכיו הקודמים נמצאים הסופר הלבנוני חאפז עיידר והעיתונאי האיטלקי קאש גבריאל טורסלו, יוענק לגרינפלד ב– 12 בפברואר באיטליה.

"הופתעתי לגמרי", מספר גרינפלד לוואלה! תרבות. "קיבלתי את ההודעה על הזכיה בהתכתבות במייל מאיטליה. הנימוקים מתעדים את הדברים שאני עושה. ועדת הפרס מודעת לחיבור התיאולוגי שאני מקשר בעשייה שלי ומה שמבחינתי הוא מאד יהודי, לרדוף אחרי השלום".

זו תקופה מאד מוזרה לשלום, בטח באירופה. אתה לא פוחד מפרובוקציות?

"כמו שאני עוסק בתחום וביזמות שלי באופן פרטי לגמרי ואני מגייס לכך מוסדות תרבות ואמנות, כך גם אני יודע שפרטיים ומוסדות בכל ממשלה, ישנם אנשים שרוצים לקדם ושלום. אני לא פוחד מפרובוקציות. אני מסתכל על האנשים שרוצים ליצור דברים חיוביים ולא רק פחד וביקורת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully