וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיסלם חוזרת - כלהקה מצוירת

עינב שיף

26.1.2009 / 13:37

אחת מהלהקות האהובות בישראל חוזרת לפעילות מלאה כלהקה מצוירת, א-לה גורילז. "אנחנו נפרדים מעצמנו כדי לחזור לעצמנו אחרים", אמר דני בסן

אביב חופי

צילם: אבי כהן

ערכה: בת גולן

להקת תיסלם הודיעה היום על חזרה לפעילות מלאה, אך בפורמט חדשני. במסיבת עיתונאים שנערכה היום במועדון ה"זאפה" בתל אביב הכריזה הלהקה על פרויקט "תיסלם 2.0" בשיתוף חברת הסלולר "סלקום", במסגרתו הלהקה נפרדה מהמעריצים כלהקה "חיה" והפכה ללהקת אנימציה בסגנון הגורילז של דיימון אלברן.

מסיבת העיתונאים נפתחה בהופעה קצרה של דני בסן, יזהר אשדות, יאיר ניצני, צוף פילוסוף, יושי שדה וסמי אברזדל, שביצעו ביחד את השירים "בוקר של כיף" ו-"עוד פגישה". לאחר מכן הודיע בסן על "פרידה" ועל המסך הוקרנו דמויותיהם המצוירות של הלהקה, כשהם מבצעים שיר חדש בשם "שעמום".

סמנכ"ל השיווק של "סלקום, עדי כהן, פירט את אופי שיתוף הפעולה עם הלהקה שיכיל שירים חדשים, רי-מייקים לשירים ישנים ותכנים סלולרים ודוקומנטריים של הלהקה ה"חדשה". תיסלם מצידם הודיעו כי ימשיכו להופיע בלייב, כשיאיר ניצני חשף כי מתוכננת הופעה אחת בפסטיבל ישראל הקרוב ומספר הופעות נוספות. הלהקה אף הקליטה שלושה שירים חדשים, אך לא הצהירה על הפיכתם לאלבום מלא. מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, כינה את שיתוף הפעולה המצויר "ואלס עם יאיר" והוסיף כי "אנחנו גאים להיות חברה המייצרת תוכן ולא מסתירים את היותנו חברה עסקית. אינני רואה סתירה בין השניים".

ובתוכנית - "סלקום" משיקה ויראליטי לדנה אינטרנשיונל

לאחר הצגת שיתוף הפעולה עם תיסלם, הציג כהן את תוכנית העבודה של "סלקום" לשנת 2009 בתחום התוכן. לדברי כהן, אתר האינטרנט החדש של סלקום יעלה בשבוע הבא ויכיל לראשונה חנות מקוונת להורדת שירים, אשר בשלב הראשון תכיל 60,000 כותרים בעברית ובאנגלית. למרות זאת, השירים יינתנו לרכישה באיכות של KBPS 192 בלבד. בנוסף, תשיק החברה את סדרת הויראליטי "דנה נמה, דנה קמה", המתעדת את דנה אינטרנשיונל בביתה לעיני מצלמות. לדברי כהן, סלקום מסמנת את 2009 כשנה בה היא הופכת ליצרנית תוכן מרכזית, אשר במרכזה 10 הפקות מקור מתוכננות בפורמט מוזיקלי, טלוויזיוני ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully