וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון בדרך לברודווי

עינב שיף

27.1.2009 / 16:25

"Thriller", אלבומו המצליח ביותר של מייקל ג'קסון יהפוך למחזמר על במות ברודווי

האם "Thriller" של מייקל ג'קסון בדרך לבמות ברודווי? אתר E! מדווח כי ג'קסון הודיע שהוא עובד על גירסה בימתית המבוססת על יצירת המופת משנת 1982 עם חברת ההפקות Nederland Organization, אשר רכשה את הזכויות על גרסת המחזמר של היצירה. "גרסת המחזמר של ‘Thriller' תהיה הגרסה הבלעדית שתאושר על ידי ג'קסון ליצירה", נמסר מחברת ההפקה. "ג'קסון ישתתף בכל אספקט של התהליך היצירתי. "החברה ומייקל ג'קסון מייצגים תיאטרון חי ומצוינות מוזיקלית", מסר דוברו הרשמי של ג'קסון, ד"ר ת'ומה תו'מה. "בואו ניתן למוזיקה להתחיל". לפי דיווחי רויטרס, המחזמר אף יכיל שירים מאלבום נוסף של ג'קסון, “Off The Wall" שיצא בשנת 1979.

הפקת המחזמר היא בשורה חיובית ראשונה לג'קסון מזה זמן רב, לאחר שורה של ידיעות שליליות באשר למצבו הכלכלי והבריאותי של מלך הפופ. בין השאר דווח כי ג'קסון גוסס בשל קריסת ריאותיו וכי מצבו הכלכלי הביא אותו להשכיר את אחוזתו המיתולוגית, “Neverland”.

“Thriller” נחשב לאלבום הנמכר ביותר בכל הזמנים. בשנת 1983 שוחרר הוידאו החלוצי בבימויו של ג'ון לנדיס ובכיכובם של ג'קסון והשחקן וינסנט פרייס. הקליפ ליווה את האלבום והפך ללהיט ענק ברשת MTV. עלותו, 500,000 דולר, נחשבת לגבוהה פי עשרה מעלות קליפ ממוצע באותם ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully