וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התזמורת האנדלוסית מפגינה

עינב שיף

27.1.2009 / 16:42

נגני ועובדי התזמורת התאספו בשוק הכרמל והפגינו כנגד ההנהלה, אשר מסרבת לדרישותיהם הכספיות

מאבקם של נגני התזמורת האנדלוסית כנגד הנהלת התזמורת נמשך. היום הפגינו נגני התזמורת בשוק הכרמל בתל אביב, תוך כדי קיום קונצרט מחאה וחלוקת פליירים למבקרים במקום. השלטים שנתלו במקום קראו "די לניצול" ו"הנגנים הפכו לקבצנים".

"כל מה שאנו רוצים זה ליצור, לנגן ולהתפרנס בכבוד", אמר יושב ראש ועד העובדים ונגן התזמורת, תום כהן. "אנו לא רוצים לפגוע בתזמורת, אלא רק לגרום להצלחתה ולשגשוגה. אך על ההנהלה להבין שאנו לא יכולים להרוויח שכר זעום ובלתי אפשרי שכזה עוד".

דוד גלנוס, יושב ראש איגוד האמנים בהסתדרות העובדים, שהותקף ביום א' במהלך התבצרות הנגנים בבניין התזמורת, אמר כי "מאוד עצוב שטובי הנגנים והאומנים במדינה נאלצים להגיע לשוק הכרמל ולהופיע בפני העוברים והשבים כמחאה בפני הנהלה שלא מוכנה לדאוג לתנאי העסקתם. אני קורא להנהלה לשבת איתנו ולמצות את המו"מ".

ביום א' התבצרו עובדי ונגני התזמורת האנדלוסית בבניין התזמורת באשדוד, כהחרפת צעדי המחאה נגד הנהלת התזמורת ועל רקע פיצוץ המשא ומתן לחתימת הסכם העבודה בין הצדדים. הנגנים דורשים חתימת הסכם שכר קיבוצי, אשר יצמצם את פערי השכר בתזמורת ויבטיח את תעסוקתם ושיפור ביחס ההנהלה אליהם. התזמורת למעשה שובתת מכל פעילות, כאשר ביום א' בוטל קונצרט מתוכנן בירושלים ואילו היום בוטל קונצרט שתוכנן להתקיים בבאר שבע. הרוחות הסוערות הביאו לכך שגלנוס הותקף לכאורה על ידי אדם שנשלח על ידי סמנכ"ל התזמורת, טענה שהוכחשה מכל וכל על ידי ההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully