וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

עינב שיף

29.1.2009 / 0:36

איבגי ואבוטבול בישראלי חדש, ווינסלט ודיקפריו משחזרים זוגיות וטום קרוז מנסה להתנקש בהיטלר. הסרטים החדשים על המסך הגדול

אצבע אלוהים

אגדה אורבנית המציירת מערכת יחסים בין שבתאי (אלון אבוטבול) האלטעזאכן והפועל שלו, הרצל (משה איבגי), המסתובבים בדרום תל אביב על תלת אופן. הניגודים בין שבתאי הרציני לבין הרצל החייכן והג'ינג'ית המופיעה בחלומותיו של שבתאי הופכים את "אצבע אלוהים" למעין גרסה ייחודית לסיפור לכלוכית. במאי: יגאל בורשטיין. שחקנים: משה איבגי, אלון אבוטבול, דורית בר-אור, ניר לוי, זהבית פסי (92 דקות)

חלון פנורמי

הקאמבק המדובר של הצמד המצליח ווינסלט & דיקפריו ("טיטניק") בסרט של בעלה בחיים של ווינסלט, סם מנדז, המבוסס על נובלה של הסופר ריצ'רד ייטס. העלילה מתארת את סיפורם של פרנק ואפריל וילר, עוד זוג בורגני שלכאורה אמור להיות מאושר, אך למרות זאת הריקנות ממלאת את חייהם. כאשר השניים מפנטזים על עקירה לאירופה, הפחד משינוי גובר על הכמיהה לאושר ואילו הריקנות רק הולכת וגוברת. ווינסלט כבר קטפה את פרס גלובוס הזהב על תפקידה בסרט. במאי: סם מנדז. שחקנים: קייט ווינסלט, ליאונרדו דיקפריו, קאתי בייטס, קתרין האן, מייקל שאנון (109 דקות)

מבצע ואלקירי

ספק אם טום קרוז גילם אי פעם תפקיד בעל שם ארוך כמו קולונל קלאוס פון שטאופנברג, אבל תמיד יש פעם ראשונה. קרוז משחק קצין גידם ובעל רטייה, שהנהיג חבורת גנרלים שרצתה לסיים את מלחמת העולם השנייה על ידי התנקשות בהיטלר. למבצע הם נתנו את שם הקוד "ואלקירי", ולכישלונו לא היה שם, כיוון שכל מתכנני המרד נשפטו למוות. וכן. זה סיפור אמיתי והשמועה אומרת שהעובדות מדויקות, אפילו לשביעות רצונם של הגרמנים. במאי: בריאן סינגר. שחקנים: טום קרוז, קנת' בראנה, ביל ניי, טום ווילקינסון, קרייק ואן יוטן, אדי לאזארד (120 דקות)

סקס דרייב

סיפורו של איאן, נער בן 18, המסכים להיפגש עם נערה המציעה לשכב איתו. לצורך המסע להגשמת חלומו הוא לוקח את חבר קרוב וידידה משותפת הוא גונב את האוטו מאחיו הבכור למסע הזוי במיוחד. ביים: שון אנדרס. שחקנים: ג'וש צוקרמן, סת' גרין, אמנדה קרו, ג'יימס מרסדן (109 דקות)

חדשה בעיר

רנה זלווגר כלוסי היל, אשת עסקים מצליחה הנאלצת לעבור ממיאמי הלוהטת למינסוטה הקפואה ולהתרגל לשינוי הקיצוני בחייה. במאי: ג'ונאס אלמר. שחקנים: רנה זלוויגר, הארי קוניק ג'וניור, ג'יי קיי סימונס(96 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully