וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכניות החדשות של ABC

עינב שיף

1.2.2009 / 15:50

רשת הטלוויזיה ABC הזמינה פרקי פיילוט לסדרה החדשה של לורן גראהם ולהפקה המבוססת על חוויותיו של פארל וויליאמס

רשת הטלוויזיה האמריקנית ABC הזרימה מעט דלק בתעשיית פיתוח הסדרות בארצות הברית, על רקע המשבר הכלכלי. המגזין Hollywood Reporter מדווח כי בסוף השבוע שעבר נתנה הרשת אור ירוק למספר מפיקים להגיש לה פרקי פיילוט לסדרות שנמצאו בפיתוח, ביניהם של מפיקים בכירים כגון ג'רי ברוקהיימר, כוכבת "בנות גילמור", לורן גרהאם ואף פרויקט מבית היוצר של הראפר והמפיק המפורסם פארל וויליאמס.

גרהאם, שבעבר הודיעה כי תחזור לטלוויזיה, תעשה זאת במסגרת הסדרה “Let It Go”, בה היא תשחק יועצת לענייני הגשמה עצמית, שלא מצליחה להגשים את עצותיה שלה לאחר שבן זוגה זורק אותה. אם הפיילוט ימצא חן בעיני מנהלי ABC, תשובץ הסדרה לעונת הסתיו הקרובה. אלכס הרשלג, תסריטאי בקומדיה המצליחה "וויל וגרייס", כותב את התסריט ומיץ' הורביץ ("משפחה בהפרעה") יהיה המפיק הראשי. בראיון לשבועון Entertainment Weekly הכחישה גראהם את השמועות על עיבוד קולנועי ל"בנות גילמור".

ברוקהיימר, אחד ממפיקי העל של הוליווד שבאמתחתו מספר שוברי קופות וסדרות טלוויזיה מצליחות כגון CSI על גרורותיה, יציג ככל הנראה את דרמת הפשע בעלת השם הזמני “The Unknown". העלילה תעסוק בחבורת בלשים חובבים, הפותרים פשעים כנגד קורבנות אלמוניים. נשמע מוכר?

עלילותיו של פארל

לצד אלו הזמינה ABC פיילוט לסדרה "Limelight”, המבוססת בחלקה על חוויותיו של הראפר והמפיק פארל וויליאמס (הנפטנוז, N.E.R.D). הסדרה תעקוב אחרי עלילותיהם של סטודנטים בקולג' ניו יורקי לאמנויות ותכיל, על פי דיווח אתר Variety, "תערובת של מוזיקה עכשווית עם קטעי ריקוד שימחישו את החלומות, התקוות והמאבקים של חייהם האישיים". וויליאמס עצמו יזכה לקרדיט של "מפיק מייעץ".

סדרה נוספת שזכתה להזמנה היוקרתית להפקת פיילוט היא "Empire State”, העוקבת אחר שתי משפחות ממעמדות שונים, אחת פועלת צווארון כחול ואילו השניה היא מעצמת נדל"ן, כששתיהן נפגשות במנהטן לסיבוב מודרני נוסף של "רומיאו ויוליה".

לסיום, הזמינה ABC פיילוט לסדרה חדשה מהכותב והמפיק טד קוויל ("סקראבס"). הסדרה, עדיין נטולת שם, עוסקת בשני חברים טובים ושונים בתכלית, בני ארבעים פלוס. מה הם יעשו על המסך? עדיין לא ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully