וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלה ספורטיבית

הילית וולברג

1.2.2009 / 16:05

חוץ מפוטבול, אפשר לראות גם בזמן הסופרבול את הפרסומות הכי מושקעות ומצחיקות. קבלו טעימה קטנה

אומרים שהאמריקאים אוהבים שני דברים יותר מהכל: ספורט וכסף. אפילו יותר מברביקיו בחניונים ובאדוויזר קרה בפחית. קשה להתווכח עם העובדה המפוקפקת הזאת במיוחד בערבו של הסופרבול, שמשלב את השניים בהרמוניה מוחלטת.

מיתון? למי אכפת. תנו ל-NBC שלושה מיליון ג'ורג' וושינגטונים וגם הפרסומת שלכם תוכל לככב במשדר הסופרבול החגיגי. 3 מיליון שהם, אגב, עשרה אחוזים יותר ממה שרשת FOX דרשה בשנה שעברה. כי ככה זה כשחיים במדינה קפיטליסטית וככה זה כשמדובר במשדר הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית.

לאלו מביניכם שיסתפקו בלהתעדכן בתוצאה מחר בבוקר, חסכנו את הטרחה והבאנו לכם הצצה לפרסומת של "פפסי" שתעשה את הבכורה שלה היום בלילה. "פפסי" החליטו לוותר על הסלבס ועל נסיכות הפופ שקישטו את הפרסומות שלהם עד עתה (עם כזה מחיר, מי יכול להוציא שקל על בריטני?!?) והלכו על פרסומת של גברים, עבור גברים. אחרי המשחק הלילה תוכלו לצפות בכל הפרסומות במרוכז, להשוות תוצאות, לטלפן לקרובי משפחה ולדון במורכבות הסכסוך התאגידי בין פפסי לקולה, בערוץ מיוחד שהקים האתר יוטיוב. שם תוכלו גם לממש את הזכות הדמוקרטית האינטרנטית שלכם ולהצביע לפרסומת הכי טובה.

נפסל לשידור

אחת הפרסומות שלא תראו הלילה בזמן שידור הסופרבול היא של PETA, ארגון עידוד יחס מוסרי כלפי בעלי חיים המוכר בזכות הפרסומות הפרובוקטיביות שלו. למטה תוכלו לראות את הסרטון הפסול ופרסומת אחרת שתומכת בבעלי חיים, שתשודר גם היא הלילה.

זה הזמן לחפש עבודה חדשה

פרסומת נוספת שתשודר בזמן המשחק המיוזע, היא של חברה שעוזרת לכם לחפש עבודה (כנראה שעכשיו יותר מתמיד). קבלו הצצה כאן למטה

  • עוד באותו נושא:
  • סופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully