וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר בחזרה עם FeelAbouT

2.2.2009 / 8:41

סנסציית הרוק שכבשה את L.A מקליטה אלבום בכורה בישראל, אבל זו רק תחנה בדרך לכבוש את העולם

דייב שחר

צלם: דייב שחר

עורכת: אייר ענבר

להקת FeealAbouT תמיד מצפה מעצמה ליותר. הרביעייה (רוני וינשטוק, גיא פישר, אבירן רותם ודרור רוסטמי) כבר הספיקה לזכות בפרס "להקת הרוק של השנה" בטקס פרסי המוזיקה של לוס אנג'לס 2007, הרבה לפני שבכלל ידעו לאיית את שמם בישראל, בטח לפני שאירחו את נינט בהופעה. אותה משמעת עצמית גם גרמה להם לעזוב הכל, כולל טור כפול והצלחה של הסינגל "Follow Me Down". שהגיע לכמעט 10,000 הורדות לסלולר בארצות הברית וקנדה, בשביל להקליט סוף סוף את אלבום הבכורה שלהם.

לכן הם נמצאים עכשיו בארץ, בעבודה עם המפיק אייל ליאון קצב, קורעים את חדר החזרות, נוסעים לניו-יורק בשביל מאסטרינג וקצת פגישות עם אנשים בחליפות. הכל, בגלל שהם תמיד מצפים מעצמם ליותר. אז נכון, הגיטריסט פישר מספר ש"זה עולם קשה, במיוחד כשאתה עובד במקביל במשרה מלאה כדי לממן את כל ההוצאות", אבל החלומות כרגע גדולים ביותר.

בתוך חודשיים הם מקווים להוציא את אלבום הבכורה. בינתיים הם מופיעים ב- 11 בפברואר בכנען שבירושלים וב– 7 במרץ במועדון ברזילי בתל אביב. עד אז, תוכלו לשבור את הקריז עם ביצוע לייב ל–"Break Even", שיופיע באלבום ומתחרה כרגע על ליבם של גולשי אתר "Our Stage". גם אחריו, הציפיות ימשיכו להגיע לשמיים.

***

  • עוד באותו נושא:
  • feelabout

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully