וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים יום הולדת לבוב מארלי

עינב שיף

2.2.2009 / 10:20

אגדת הרגאיי תחגוג 64 שנים להיווסדה בשני אירועים מרכזיים, בכיכובם של מיטב כוחות הגרוב בישראל

החגיגה השנתית לכבוד יום הולדתו של בוב מארלי יתקיימו בישראל בפעם השישית. השנה יחגגו בישראל את יום הולדתו ה- 64 של אגדת הרגאיי בשני אירועים מיוחדים, ב- 26 וב-27 בפברואר במועדון הבלוק בתל אביב. תחת הקונספט של להקה מלווה ואמנים מתחלפים, יופיעו מוקי, תומר יוסף, תומאש, אקסום, ראס דניאל, עומרי גליקמן (התקווה 6), סילברדון, גדי אלטמן (בוטן מתוק בקרקס) ועוד. הלהקה תורכב מבנו הנדלר (בס), אביב כהן (תופים), עמית שגיא (גיטרה), שאולי עשת (קלידים), ספי ריזלינג (חצוצרה), עוגי ציזלינג (סקסופון) וזמרות הליווי שירה חן וגילי בורשטיין.

באירוע נוסף, יחגוג יוצר הרגאיי הוותיק טוני ריי את יום הולדתו של מארלי במועדון הבארבי בתל אביב. ריי יארח את זמר הרגאיי הג'מייקני Prezident Brown ואמנים נוספים, כגון אבי בללי מנקמת הטרקטור, ראס דניאל, איאם ועוד. גם ההאירוע הזה יחגוג פעמיים – ביום חמישי הקרוב בסטודיו 49 בתל אביב ופעם נוספת ביום שבת, ה- 7 בפברואר בפאב הראסטה (הרכבת 36 תל אביב) בשעה 21:30.

חגיגות יום ההולדת המסורתיות לזכרו של מארלי מתקיימות בצרפת, אוסטרליה בריטניה, ארצות הברית ואפריקה, כחלק מהכרזתה של ג'מייקה על פברואר כחודש חגיגות יום ההולדת של מארלי. בישראל כאמור, מתקיימות החגיגות במקביל לשאר העולם זו הפעם השישית. מארלי הלך לעולמו לפני 27 שנים, בחודש מאי 1981.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully