וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן בייל מקלל

עינב שיף

3.2.2009 / 15:24

אתרי הרכילות מפרסמים קלטת אודיו, בה נשמע בייל כשהוא מקלל נמרצות צלם שהפריע לו בסצנה בסרטו החדש, "Terminator: Salvation"

בין אם מדובר ברכילות או באמת, זהו לא יום נעים לכוכב הקולנוע כריסטיאן בייל ("האביר האפל"). אתר הרכילות TMZ העלה הקלטת אודיו שבה נשמע בייל מקלל נמרצות צלם על סט סרטו המדובר, “Terminator: Salvation". "אני רוצה אותך מחוץ לסט המזוין", נשמע בייל אומר לצלם, שיין הורלבוט, שכל חטאו היה כניסה לסט בזמן שבייל צילם סצנה עם שותפתו לסרט, ברייס האוורד. הורלבוט, צלם וותיק שהשתתף בהפקות כמו "סמי פרו" של וויל פארל, "לשון המאזניים" בכיכובו של קווין קוסטנר ועוד, התנצל בפני בייל. בייל לא התרצה, והשיב לו על פי ההקלטה, "אל תתנצל, פשוט תחשוב לשנייה אחת מזוינת. מה לעזאזל אתה עושה? אתה מקצוען או לא?". הרולבוט משיב לו שהוא אכן מקצוען, אך התשובה לא סיפקה את בייל, שהשיב לו "לא, לא. האם אני הולך לכבות לך את האור באמצע סצנה? מה לעזאזל קורה איתך, אתה פאקינג לא מבין?"

בשלב זה, מדווח אתר Access Hollywood, אחרי הפרסום הראשוני של TMZ, אנשים התגודדו סביב האירוע וניסו להרגיע את בייל, אך ללא הצלחה ממשית. "יש לך מושג מזויין?", ממשיך בייל לצעוק. "זה פאקינג מפריע שמישהו הולך מאחורי ברייס באמצע הפאקינג סצנה. תן לי תשובה מזוינת, מה אתה לא מבין בזה?!". בשלב זה, פונה בייל לבמאי הסרט ג'וזף מקגינטי ניקול (MCG), המכונה על ידי בייל "G". "ג'י, יש לך פאקינג משהו לומר לשמוק הזה?", אומר בייל. כשהבמאי משיב לו כי לא ראה את המקרה, עונה לו בייל "ובכן, מישהו פאקינג צריך לשים עין עליו. אני מנסה לעשות פאקינג סצנה כאן, למה שיין פאקינג הולך כאן? מה הוא עושה כאן? אתה מבין שהראש שלי לא בסצנה אם הוא עושה את זה?".

בשלב זה נשמע הורלבוט כשהוא מתנצל ואומר כי לא התכוון לעשות זאת. בייל קוטע אותו ואומר "אני הולך פאקינג לפתוח לך את התחת". לאחר מכן אומר לו בייל "אתה הורס את הסצנה שלי. אתה עושה זאת עוד פעם אחת מזוינת ואני לא נכנס לסט הזה אם אתה עדיין מועסק. אני רציני, אני פאקינג רציני. אתה בחור נחמד, באמת בחור נחמד, אבל זה לא פקינג מספיק כשאתה מזדיין לי מסביב לסט". בייל חותם את הסאגה באומרו "ברצינות בן אדם, אני ואתה פאקינג גמרנו מקצועית".

לא הפעם הראשונה

סצנת הקללות המביכה אינה הפעם הראשונה בה בייל מסתבך בתקריות אלימות, בין אם מילוליות או פיזיות. למעשה, השמועות אודות הקלטת המדוברת החלו עם מעצרו של בייל בחודש יולי, באשמת תקיפה של אמו ואחותו. בייל שוחרר אז בערבות, אך המשטרה הודיעה כי לא תנקוט מולו בצעדים נוספים.

כריסטיאן בייל הוא מהשחקנים המובילים של הוליווד בימים אלו. "האביר האפל" בכיכובו היה לשובר קופות בולט בשנת 2008, כמו גם הסרט שקדם לו, "באטמן מתחיל". בייל החל את הקריירה בתפקיד ילד בסרט "אימפריית השמש" של סטיבן ספילברג וכיכב בסרטים "אמריקן פסיכו" ו"The Machinist". בשנת 2009 אמור בייל לככב בסרט הבא בסדרת "שליחות קטלנית", "Terminator: Salvation" ובסרט "Killing Publo" בבימויו של ג'ו קרנהן, העוסק בברון הסמים הקולומביאני, פאבלו אסקובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully