וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילי סיירוס מסתבכת

עינב שיף

4.2.2009 / 7:03

כוכבת הילדים נתפסה בעדשת מצלמה כשהיא מנסה ללכסן את עיניה. ארגון לקידום אג'נדה אסייאתית לא אהב את התמונה ודורש מהכוכבת התנצלות

כוכבת הילדים מיילי סיירוס מוצאת את עצמה בפרשיה מביכה. השחקנית, הזמרת והמותג שמאחורי "האנה מונטנה" מואשמת בלגלוג על הגזע האסייאתי, בשל צילום בו היא נראית כמותחת את גבותיה למעלה ולמטה ויוצרת עיניים מלוכסנות. הצילום, שנעשה בנוכחות חבר אסייאתי וחברים אחרים של סיירוס, עורר את זעמם של The OCA, האגודה לקידום חברתי ופוליטי של אסיאתים בארצות הברית, שקרא לכוכבת להתנצל.

"לא רק שסיירוס וחבריה לתמונה מעודדים ונותנים לגיטימציה לבוז ולגלוג על מוצא אסיאתי, היא גם העליבה רבים מחבריה האסיאתים", נאמר בהצהרה מטעם ראש הארגון, ג'ורג' וו. "עצם נוכחותו של אסיאתי בתמונה לא הופך אותה למקובלת", הוסיף וו. "התמונה הזו היא חלק מהיסטוריה ארוכה ומצערת של אנשים שלעגו והשפילו יחידים ממוצא אסיאתי". סוכנות רויטרס מדווחת כי נציגיה של סיירוס טרם הגיבו לנושא.

מיילי סיירוס רק בת 16, אך עדיין הספיקה לעורר מספר שערוריות לצד הפיכתה לאחת מהכוכבות הגדולות בעולם, בעקבות השתתפותה בסדרה המצליחה "האנה מונטנה". בשנה שעברה נאלצה סיירוס להתנצל בפני מעריציה על תמונות חושפנית במגזין ואניטי פייר, כשלפני כן נאלצה להכחיש את השמועות הנמרצות אודות כניסתה להריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully