וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד ארצי מקבלים צו עיקול

עינב שיף

4.2.2009 / 21:44

החברה לפיתוח משחקים, "קידו", הגישה בקשה לבית המשפט לצו עיקול עבור חברת התקליטים ובית המשפט אישר את הצו

מצבה הקשה של חברת "הד ארצי" ממשיך להעסיק את מסדרונות בית המשפט. הערב הטיל בית משפט השלום בתל אביב צו עיקול זמני כנגד נכסי חברת "הד ארצי" בסכום של מיליון וחצי שקלים. הצו הוצא לבקשתה של החברה לפיתוח משחקים, "קידו", שתבעה את הד ארצי באותו הסכום, בטענה כי "הד ארצי" הפרה עימה חוזה ואף הסבה לה נזקים כבדים בשל אי תשלום דמי ייעוץ. את חברת "קידו" מייצגים עורכי הדין גד מינא ואיתמר כהן, ממשרד גד מינא ושות'.

הסכסוך בין "קידו" ל"הד ארצי" החל עם חילופי המנכ"לים ב"הד ארצי". לטענת "קידו", המנכ"ל היוצא של "הד ארצי", רוני קליינפלד, סיכם עמה בסוף שנת 2006 על שיתוף פעולה, בו "קידו" תפתח משחקים ואילו "הד ארצי" התחייבה להפיק, לייצר, להפיץ, לשווק ולמכור את המשחקים. באוגוסט 2007 עזב קליינפלד את "הד ארצי" ועבר לכהן כמנכ"ל עיתון מעריב, כשבמקומו נכנס גיל אדמוני. על פי בקשת העיקול, אדמוני הודיע ל"קידו" כי הוא מפסיק את ההתקשרות עמה באופן חד צדדי. בנוסף טענה "קידו" כי "הד ארצי" חייבת לה כספים החל מחודש דצמבר 2007 ועד מרץ 2009, התאריך המוקדם ביותר בו ניתן היה לסיים את ההסכם בין הצדדים. בכדי לסייע לתביעתה צירפתה "קידו" לבקשה תצהיר מסייע של קליינפלד, ובו נאמר כי "'הד ארצי' האמינה מאד בהתקשרות עם 'קידו' ופעלה לקידומה ו'קידו' מצידה עמדה בכל התחייבויותיה. אוסיף גם כי במסגרת החפיפה שביצעתי למנכ"ל שהחליף אותי הצגתי את שיתוף הפעולה עם 'קידו' כחיובי וטוב ל'הד ארצי', כמנוע צמיחה עתידי וככזה שיש לקדמו ולטפחו". לטענת "קידו", כל ניסיונותיה לפנות ל"הד ארצי" ולהסדיר את החוב של חברת התקליטים לחברה, נתקלו בהתעלמות.

בנוסף, "קידו" פועלת בדומה ללהקת החברים של נטאשה, שביקשה אף היא להטיל עיקול על נכסיה של "הד ארצי" בשל החשש לקריסתה לאחר ש"הד ארצי" נרכשה על ידי NMC בסכום של ארבעה מיליון שקלים, דבר המעיד על פי "קידו" כי ישנה סכנה ש"הד ארצי" לא תוכל לפרוע את חובה, במידה ובית המשפט אכן יפסוק לטובת החברה לפיתוח המשחקים. בניגוד למקרה החברים של נטאשה, השופט נעתר לבקשת "קידו" ואישר את צו העיקול בסך 1.5 מיליון שקלים.

מחברת הד ארצי נמסר בתגובה: "הצו התקבל אצל שולחנו של עו"ד אופיר כהן בשעות הערב. אנו נלמד אותו ונגיב בהמשך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully