וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חוטפת בראש

עינב שיף

7.2.2009 / 7:55

הזמרת אטה ג'יימס, שביונסה ביצעה שיר שלה לכבוד הנשיא ואשתו, השתלחה בביונסה ובנשיא עצמו – וטענה לאחר מכן שהכל בצחוק

הביצוע של ביונסה לשירה של אטה ג'יימס, "At Last" במהלך השבעתו של ברק אובמה לנשיאות זכה לביקורת קטלנית מהזמרת במהלך הופעה של הזמרת בסיאטל. כעת הגארדיאן מפרסם כי ג'יימס בת ה-71 אמרה לקהל כי "האישה ששרה בשביל הנשיא – צריך להצליף לה בישבן". לאחר מכן הוסיפה הזמרת ואמרה "אני לא יכולה לסבול את ביונסה, אין לה שום דבר להציע בשביל לבצע שיר שלי ביום הגדול של הנשיא". על הנשיא אובמה אמרה ג'יימס לקהל כי "את מכירים את הנשיא שלכם? זה עם האוזניים הגדולות? חכו דקה, הוא לא הנשיא שלי. הוא אולי שלכם, אבל לא שלי".

הביקורת של ג'יימס על ביונסה מפתיעה במיוחד, לאחר שביונסה שיחקה את ג'יימס בסרט "Cadillac Records" שיצא רק לפני כחודשיים. בראיון לרשת MTV לרגל יציאת הסרט, אמרה ביונסה כי ג'יימס הייתה מרוצה מהבחירה בה לתפקיד דמותה. "היא אמרה לי שהיא אהבה אותי מהפעם הראשונה בה שרתי", אמרה ביונסה אז.

בינתיים, סיפרה ג'יימס לעיתון "New York Daily News" כי היא בסך הכל התבדחה: "לא באמת התכוונתי לכלום", אמרה ג'יימס. "גם כילדה, תמיד הייתה לי את הגישה הקומית הזו, כנראה שזה מה שהלך שם". עם זאת, הודתה ג'יימס כי לדעתה הייתה מבצעת את השיר טוב יותר. באשר לאובמה, אמרה ג'יימס כי היא לא חוזרת בה מדבריה. "זה נורא, אולי הנשיא לא יאהב אותי יותר", אמרה ג'יימס. "יש לו דברים אחרים לדאוג להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully