וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן בייל מתנצל

עינב שיף

7.2.2009 / 3:40

כוכב הקולנוע הודה כי אכן התפרץ כלפי צלם על הסט של "Terminator: Salvation" והסביר את התנהגותו: "אני עוד לא יודע איך זה להיות כוכב קולנוע"

השחקן כריסטיאן בייל התראיין אמש לתחנת הרדיו KROQ בלוס אנג'לס והתנצל על התנהגותו על סט הסרט "Terminator: Salvation". אחרי שנתפס כשהוא מקלל את הצלם על הסט ומאיים בהתפטרותו, אמר בייל: "התנהגתי כמו פרחח ואני מתחרט על כך. אין מי ששמע את הקלטת ונפגע ממנה יותר ממני. זה בלתי ניתן לתירוץ. היה לי שבוע אומלל, אני יודע שיש לי פה מלוכלך אבל עברתי את הגבול לגמרי".

בייל ניסה להסביר את התנהגותו בכך שאינו רגיל עדיין למעמדו. "עוד לא נוח לי במעמד כוכב הקולנוע", אמר בייל. "אני עוד לא יודע איך זה להיות כוכב כזה. הדבר שהכי מפריע לי שהרבה אנשים אומרים שנראה כאילו אני חושב שאני יותר טוב מכולם, אין דבר רחוק יותר מהאמת. אני בר-מזל, אני לא רוצה לקלל. אני לא שוכח שאני בר מזל ולכן אני נותן כל כך הרבה מעצמי במה שאני עושה".

התפרצותו של בייל כלפי הצלם שיין הורלבוט תועדה בקלטת, שפורסמה השבוע באתר TMZ. בתחילה, לא הובהר האם אכן מדובר בבייל, אך הראיון אכן מוכיח כי השחקן המצליח ("אמריקן פסיכו", "באטמן מתחיל", "האביר האפל") אכן השתלח בצלם עקב כניסתו של הצלם לסט בזמן שבייל ניסה לבצע סצנה. בייל קילל את הצלם לאוזני הצוות במקום ובמילים חריפות הודיע כי יסרב להמשיך לשחק בסרט כל עוד הצלם יועסק על סט הסרט.

התקרית המביכה הזו מתווספת לתקרית מביכה אחרת של בייל, שנעצר באשמת תקיפת אמו ואחותו ערב צאתו של "האביר האפל" לאקרנים בבריטניה, אולם לא ננקטו נגדו הליכים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully