וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת סוכן השחקנים עובד מחפוד

עינב שיף

7.2.2009 / 15:19

מחפוד, שייצג בשנות ה-90 אמנים כמו מיכל אמדורסקי ונטלי עטיה, נמצא בלילה מוטל ליד ביתו בנתניה והובהל לבית החולים, שם הוכרז מותו. "הוא מאוד רצה לחזור לעצמו", אמרה היום מקורבת לסוכן

סוכן השחקנים עובד מחפוד (38) מת הבוקר בבית החולים "לניאדו" שבנתניה. מחפוד נמצא במהלך ליל שישי סמוך לביתו שברחוב קיבוץ גלויות שבנתניה והובהל על ידי כוחות מד"א לבית החולים שם נקבע מותו. גופתו הועברה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר. מהמשטרה נמסר כי היא בוחנת את כל כיווני החקירה, בכללם התאבדות, אם כי נכון לעכשיו לא נמצא מכתב המעיד על כך. על פי המשטרה מחפוד נפל מקומה רביעית.

מחפוד היה מבכירי סוכני השחקנים והדוגמנים בישראל, אשר התפרסם באמצע שנות ה-90 כמייצגם של אמנים כמו מיטל דוהן, ליאון רוזנברג, מיכל אמדורסקי, הילה פלדמן, נטלי עטיה, אפרת בוימולד, אסי עזר ועוד.

מחפוד נודע בסגנונו המוחצן ובהיקשרות החברית למיוצגיו. בשנים האחרונות נזכר שמו של מחפוד במספר פרשיות, כולל פרידות מתוקשרות מכוכבים אשר יוצגו אצלו כגון אסי עזר ומיכל אמדורסקי ותביעות משפטיות מול במאי הקולנוע מנחם גולן. מחפוד אף מכר בעבר חלקים מהסוכנות למלהקת עטרה צחור-דיין, אך פתח את הסוכנות מחדש בשנת 2005.

המלהקת עטרה צחור-דיין, שעבדה עם מחפוד שנים ארוכות אמרה כי "כל מיני דברים שהתרחשו בחיים שלו הם לא חלק מהחיים שלי יותר. לפי דעתי, עובד היה דמות מסרט מצויר, פשוט לא אמיתי. אין הרבה אנשים כאלו, עם האנרגיה שלו והאופן שבו ראה את העולם, אפילו הצחוק שלו. הוא לא היה אמיתי ופה גדולתו חולשתו. בזמנו הייתי קצת מורה שלו, הייתי שמה לו גבולות לדברים. כנראה שביום שהלכתי הגבולות נעלמו. בסופו של דבר מי שסבל הכי הרבה היה הוא, עם כל הצחוקים".

"בתקופה האחרונה שאני ראיתי אותו, הבנתי שהמצב שלו היה מאד קשה. הוא היה בדיכאון מאד קשה", אמרה שחקנית שהייתה עמו בקשר עד לפני זמן קצר, וביקשה להישאר בעילום שם. "הוא ניסה לחזור לתעשייה, אבל לא כל כך הלך לו. הוא היה מסובך כספית, הוא עדיין היה חייב כסף להרבה אנשים, אבל ניסה לצאת מהמצב שהוא נמצא בו. הוא היה אדם מורכב, שהיו לו הרבה עליות וירידות, אבל אחד שגם כשהיו לו את הדאונים, הוא תמיד יוצא מהם".

מקורבת אחרת למחפוד אמרה כי "הוא היה בסדר, הוא מאד רצה לחזור לעצמו ורצה לחזור לעניינים. הוא רצה לחזור לתעשייה ולעשות דברים. בתכל'ס, ראו שהוא לא חזר לעצמו. הוא סבל מדיכאונות. היו לו התפרצויות בכי, מין התכנסויות בתוך עצמו".

"בארץ צריך למות בשביל שידברו עליך"

השחקן גיל ססובר, שעבד עם מחפוד לתקופה קצרה, אמר היום לוואלה! תרבות כי מחפוד היה "איש מלא חיים ושמחת חיים, תמיד מחייך ובעל כוונות חיוביות, עשה חיל ותמיד בצורה חברית. כשהוא מגיע לארץ יצא לנו מדי פעם להיפגש, אבל הוא היה נעלם לתקופות ארוכות. זה ממש מצער, תהי נשמתו בגן עדן".

"אני בשוק כמו כולם", אמרה השחקנית אפרת בוימולד, "אני לא יודעת מה להגיד מעבר לזה".

המלהקת יעל אביב, שהיתה בקשר עם מחפוד עד לפני זמן קצר: "זה פשוט מזעזע. אני מכירה אותו המון שנים, עכשיו אני חושבת שאולי לא הייתי מספיק בקשר. זה מאד טרגי, זה מישהו שלא הצליח להתמודד עם ההצלחות ועם הכישלונות שקרו לו. דיברנו בפעם האחרונה די מזמן לפני חודש. הוא כל הזמן התקשר וניסה לספר שהוא חוזר, אני די בהלם מהבוקר. עצוב מאד שכל תשומת הלב מופנית אליו דווקא אחרי שהוא מת . בארץ צריך למות בשביל שידברו עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully